Hei,
noh tämä vika kesti vähän alle viikon, mutta Sonera taisi korjata tiistain 2.2. aikana. Esim, minulla ei näkynyt Silver eikä Euronews ollenkaan. Joillakin muilla ilmeisesti ollut muita kanavia poissa.
Maanantaina iltapäivänä vikapalvelu ei tästä tiennyt mitään, taikka siis sanoivat että ei ole mitään yleistä vikaa. Tänään tiistaina Soneran kaupassa täällä Hyvinkäällä myyjä sanoi että useampi oli jo käynyt asiasta kysymässä, ja kuulemma vika on tiedossa ja korjattavana. Asiakaspalvelu ei ollut asiasta vielä tiistaina saanut tietoa vaikka oli jo kuulemma useampi soittanut asiasta.
Noh siis minulla korjaantui tänään ilalla.
Ihmettelen vain miksi ihmeessä vikapalvelu ei muka asiasta tiennyt mitään. Ja mitä on sitten maanantain ja tiistain välisenä aikana tapahtunut jos kerran nyt tietävät.
Ajattelin kysyä oliko tämän foorumin lukijoilla vastaavaa ongelmaa?
Sivu 1 / 1
Tietojemme mukaan Hyvinkään alueella Silver ja Euronews -kanavilla oli havaittu eilisen päivän aikana häiriötilanne, joka oli korjattu eilen 2.2. aikana.
Vikapalvelumme saa tiedot vikatilanteista pääsääntöisesti asiakkaiden vikailmoitusten perusteella, ellei kyseessä ole jo järjestelmissämme havaittu laajempi yleinen häiriötilanne.
Todennäköisesti tässä tapauksessa vikapalvelullamme ei ole ollut vielä ensimmäisten yhteydenottojen aikana tiedossa häiriötilannetta vaan asia on tarkentunut, kun tehtyjä vikailmoituksia on selvitetty ja samasta ongelmasta on tullut vikapalveluun useampia yhteydenottoja.
Jos häiriö ei selviä ensin asiakkaan omilla perustoimenpiteillä ja häiriöstä ei löydy tietoa häiriötiedotteistamme, ongelmatilanteista onkin suositeltava olla aina yhteydessä vikapalveluumme, jotta vikapalvelumme saa mahdollisimman nopeasti tiedon ongelmatilanteesta ja ongelmaan päästään korjaamaan (oli sitten kyse yksittäistä tai useampaa liittymää koskevasta ongelmasta).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vikapalvelumme saa tiedot vikatilanteista pääsääntöisesti asiakkaiden vikailmoitusten perusteella, ellei kyseessä ole jo järjestelmissämme havaittu laajempi yleinen häiriötilanne.
Todennäköisesti tässä tapauksessa vikapalvelullamme ei ole ollut vielä ensimmäisten yhteydenottojen aikana tiedossa häiriötilannetta vaan asia on tarkentunut, kun tehtyjä vikailmoituksia on selvitetty ja samasta ongelmasta on tullut vikapalveluun useampia yhteydenottoja.
Jos häiriö ei selviä ensin asiakkaan omilla perustoimenpiteillä ja häiriöstä ei löydy tietoa häiriötiedotteistamme, ongelmatilanteista onkin suositeltava olla aina yhteydessä vikapalveluumme, jotta vikapalvelumme saa mahdollisimman nopeasti tiedon ongelmatilanteesta ja ongelmaan päästään korjaamaan (oli sitten kyse yksittäistä tai useampaa liittymää koskevasta ongelmasta).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.