Skip to main content
Hei!

Nykyään palveluntarjoajat tahtovat tehdä vain määräaikaisia sopimuksia. Tarjouksissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta tilanteeni huomioon ottaen määräaikainen sopimus tulee kalliiksi.

Opiskelijana tarvitsen liittymän seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi, tammikuussa lähden kuitenkin puolentuhannen kilometrin päähän asepalvelukseen. Tällöin liittymällä ei ole käyttäjää kuuteen- ehkä jopa 12 kuukauteen. Kolmen kuukauden internetin käytöstä joutuisin siis maksamaan moninkertaisen hinnan.

Onko asepalveluksessa tarpeeksi syytä sopimuksen purkamiseen näiden kolmen kuukauden jälkeen?
Uudet Sonera Laajakaistaliittymäsopimukset tehdään määräaikaisina sopimuksina.

Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun tässä poikkeustapauksessa ja kertoa jo tiedossa oleva poikkeuksellinen tilanne. Puh. 0200 17000 (mpm/pvm).


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa