Skip to main content

Juu ei pala valo

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Nyt sitten noi vermeet tuli... Ne on nyt sitten ollu seinäsä melki tunnin eikä siltikään toi dsl valo oo alkanu palaa. Kytkentä ilmotuksen sain eilen.
Tilausnro:4810456

7 kommenttia

  • December 18, 2012
Moi GaRviS,

voi harmi sentään, liittymä toimitettu ja nyt sitten ei toimi. Nyt ei voi muuta kuin tehdä vikailmoitus ja tässä sinulle linkki ohjeisiin http://bit.ly/NQHIK7.

  • December 19, 2012
Jeps tein ton eilen ton ilmotusen. Mites tää asia tästä etenee?

  • January 4, 2013
GaRviS kirjoitti:
Jeps tein ton eilen ton ilmotusen. Mites tää asia tästä etenee?

Ei varmaan mitenkään. :) Kukaan sulle ei ainakaan soita tai ota muutenkaan yhteyttä.

  • January 4, 2013
Moi mpuonti1976,
Tsemppasit kaveria siihen malliin että tuli mieleen onko sinulla ongelmia oman liittymän kanssa? Voinko auttaa näin palstan kautta?

  • January 4, 2013
Mia kirjoitti:
Moi mpuonti1976,
Tsemppasit kaveria siihen malliin että tuli mieleen onko sinulla ongelmia oman liittymän kanssa? Voinko auttaa näin palstan kautta?

No joo, on mulla tuon liittymän kanssa vähän ongelmaa..

http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=50&t=11371

  • January 7, 2013
Moi mpuonti1976,
Harmin paikka! Katsoin asiakasnumerollasi että tästä on nyt laitettu toimituksen tarkistus etenemään. Toivottavasti homma järjestyy pian parhain päin!

  • January 19, 2013
mpuonti1976 kirjoitti:
[quote="GaRviS":2s61pbh4]Jeps tein ton eilen ton ilmotusen. Mites tää asia tästä etenee?

Ei varmaan mitenkään. :) Kukaan sulle ei ainakaan soita tai ota muutenkaan yhteyttä.[/quote:2s61pbh4]

juu ihan rauhassa saa odotella että vikailmoituksen jätettyään kukaan soittaisi tai tekisi yhtään mitään.

itse tein vikailmoituksen marraskuun 19. eikä vieläkään ole asian tiimoilta soitettu.. eihän tässä ole mennyt vielä ihan kahtakaan kuukautta.
täällä keskustelupalstalla sitten ilmoittelin tästä jutusta, niin täällä soneralainen kirjoitti että asiakastietoihini on merkitty että sovittiin minun käyvän sonera kauppiaalla testaamassa modeemi.

tämä oli kuitenkin täyttä puppua.

tein toisen vikailmoituksen viikko sitten (noin) muun asian yhteydessä. vikailmoituksessa sanottiin nyt että pitäisi kokeilla toisella modeemilla. Ja että kehoitettiin sitten soittamaan uudelleen jos sittenkään ei tilanne muutu.
olin tilaamassa sonera viihdettä (joka on nyt jo tullut ja mennyt) ja pääsin kokeilemaan yhteyttä Thomsonin matolaatikolla. yhteysnopeus vieläkin 4 (teoriassa 24 meganen). yhtenä päivänä putos kahteen enkä päässyt netillä yhtään mihinkään.

nyt kun ajan kahdella nopeustestilä (soneran nopeustesti lataus 3.31 ja lähetys 0.70,
Speedtest.net: lataus 4.00 ja lähetys 0.81)
tätä luokkaa se on ollut puolisen vuotta.

soitin siis uudelleen. Nyt neuvottiinkin sitten kokeilemaan uudella tietokoneella.

puhelinjohto sekä tietokoneen verkkopiuha on 1,5 metrisiä ja molemmat uusin 2 kk sitten varmuuden vuoksi.

mutta tällä ei ole enää mitään väliä, kun olen muutenkin hyvästelemässä Soneran.

tiedoksi vain että Sonra yrittää välttää viimeiseen saakka toimittaakseen siitä paketista puoliakaan, mitä on luvannut.

suora kysymys soneralle ja miksei muillekin:
kun ostatte kaupasta HK:n sinistä. kassanhoitaja söisi puolet eli toisen paketissa olevista makkaroista ja perisi teiltä täyden hinnan. sanoisi "ja puolet on riittävästi".
hyväksyisittekö te sen mukisematta.

saati sitten kun tämä kassanhoitaja söisi makkarasta jättäen teille vain viidenneksen - yhden pienen suupalan.

Soneran palvelu on käytännössä osta yksi - maksa kaksi.
minun kohdallani osta yksi - maksa viisi.

Näin nätisti sonera asiantuntija ja tästäkään ei ole kuin 2 vuotta ja 10 kk. ei ole vielä toteutunut.
Siis keskustelu - ja kysy palstan kehittäminen - ketju
viewtopic.php?f=48&t=1374#p8895

"Sonera-asiantuntija » [u:2s61pbh4]08 Maalis 2010[/u:2s61pbh4], 14:30
Olemme tehneet muutoksia Keskustele ja kysy -palstan ohjelmistoon, jotta pystymme antamaan henkilökohtaisempia vastauksia keskustelijoille. Voit nyt (/jatkossa) lisätä tietoihisi asiakasnumeron, jonka ansiosta pystymme paremmin auttamaan mm. tilanteissa joissa yhteys hidastelee tai palvelun toimittaminen on viivästynyt."

naurattais jos ei itkettäis....