Koska Cisco EPC3000 purkille saadaan ohjelmisto/asetus päivitystä jotta kyseinen purkki saadaan kättelemään/toimimaan ulospäin lähtevän kaistan osalta yli 3M nopeuksilla? Ongelma ainakin Valkeakoskella jossa Linksys:n laitteet kyllä toimivat maksimaalisella nopeudella.
ps.mistä ihmeestä Soneralle saa nykyisin lähetettyä s-postitse kyselyä tms.?
pps.ei toimi tämäkään forumi järin järkevästi:
Informaatio
Pahoittelut, mutta et voi käyttää hakutoimintoa tällä hetkellä. Yritä uudelleen muutaman minuutin kuluttua.
edit:no joo, löytyhän joku lomakesivu mutta sielläkin samaa tuttua:
Hyvä asiakkaamme!
Teemme huoltotoimenpiteitä lomakkeeseen, joten palvelu on väliakaisesti pois käytöstä. Pahoittelemme aiheutuvaa vaivaa.
Herranjestas, silloin harvoin kun koittaa Soneran sivuilta jotakin apuja saada niin aina sama virsi. Hakemaanne sivua ei löydy, teemme huoltotöitä, ladataan ja ladataan jne. tms.
Kaapeli Extra 100/5 + Cisco EPC3000
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.