Kaapeli Extra 100/5 + Cisco EPC3000 ***VAIHTOON KAMPANJA***
Ongelma on se, että se ei toimi vanhalla tai uudella firmware päivityksellä kaapelimodeemi ja eikä sitä varmaan koskaan saada toimivaan. Siitä asti kuin tilasin liittymän niin on ollut ongelmia kaapelimodeemissa. Sitten ne odottaa, että vuosi tulisi täyteen niin tarvitse reagoida ongelmaan ja näin ainakin minulla tuli selväksi asioidessa niittenkaa puhelimessa. Tää on tätä Soneraa todella. Mietin nyt miten saisin katkastua 2 vuoden sopimus liitymän, koska ei tosta tule mitään, kun vähän väliä ongelmia kaapelimodeemissa. Laite on kerran vaihdettu muutama kuukausi sitten ja ongelmat senkun pysyy ja jatkuu. Tänään soitin niin laitoin vaatimuksen, että pitää saada erimerkkinen laite käyttöön, koska asentajakin totesi tästä laitteesta, että se on ongelma laite todella. Ihmettelen vaan kuinka kauan asiakasta jaksetaan kiusata todella, että resetoi tai virrat pois laitteesta ja kun tarpeeksi sitä tekee niin se menee siihen tilaan, että hakee uudestaan taajuudet ja siinähän saattaa kestää tunnista useampaan tuntiin välillä. Onko kukaan saanut purettua liitymää tai vaihdettua laittetta toisen merkkiseen? Olen ajatellut pitäskö mun ottaa kuluttajaasiamieheen yhteyttä, jos ongelmat eivät ratkea. Hämmästyin kun katoin kuinka monella samoja ongelmia tällä laitteella.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.