Keskiviikko ja torstai iltana on ilmennyt omituista pätkintää yhteydessä.
Kumpanakin iltana n. 19:40 on yhteys alkanut pätkimään. Pätkintä kestänyt 30-60min.
Modeemin buuttaus ei vaikuta asiaan. Toimii yhtä huonosti buuttasi sitä tai ei.
IP:n saa mutta pingi gatewaylle hukkuu matkalle.
Modeemin buuttauksen jälkeen pingi kulkee gatewaylle hyvin, kunnes esim. avaa selaimen ja selain lähtee hakemaan jotain sivua. Sitten mennään taas muutama minuutti sillä lailla että gateway ei vastaa. Sitten muutama paketti menee ok, kun taas katkeaa.
Torstain katko ei kestoltaan ja pahuudeltaan ollut niin paha mikä tuo keskiviikon oli.
Aikaisemmin ei ole tälläistä ongelmaa ollut, eikä muutenkaan mitään suurempaa pätkimistä. Nopeudetkin ovat melkein sen 100/5.
Mitään muutoksia ei asunnon sisällä ole tehty. Niin ja Lappeenranta on paikkakunta.
Kaapeli Extran pätkintä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.