Moi. Asun rovaniemellä ja muutan kuun lopussa kuopioon ja haluaisin tietää että mihin tuo kortti palautetaan, koska en ole varma että näkyykö kuopiossa soneran kaapeli-tv?!
Ja katkeaako tuo sopimuskausi automaattisesti nyt kuun lopussa jos en maksa uutta laskua vai alkaako uusi laskutuskausi automaattisesti?
Sivu 1 / 1
Voit palauttaa kaapelikortin lähimmälle Kaapeli-TV jälleenmyyjällemme tai postitse osoitteeseen:
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera asiakaspalvelu
PL 0400
65101 Vaasa
Kaapelikortin ja maksu-TV -kanavien irtisanomisen voi tehdä asiakaspalvelumme 0200 17000 (pvm/mpm, valikko 2: TV-asiat) kautta. Laskua ei kannata jättää suoraan maksamatta käymättä asiaa ensin läpi asiakaspalvelumme kanssa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera asiakaspalvelu
PL 0400
65101 Vaasa
Kaapelikortin ja maksu-TV -kanavien irtisanomisen voi tehdä asiakaspalvelumme 0200 17000 (pvm/mpm, valikko 2: TV-asiat) kautta. Laskua ei kannata jättää suoraan maksamatta käymättä asiaa ensin läpi asiakaspalvelumme kanssa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.