Skip to main content
Moi. Asun rovaniemellä ja muutan kuun lopussa kuopioon ja haluaisin tietää että mihin tuo kortti palautetaan, koska en ole varma että näkyykö kuopiossa soneran kaapeli-tv?!
Ja katkeaako tuo sopimuskausi automaattisesti nyt kuun lopussa jos en maksa uutta laskua vai alkaako uusi laskutuskausi automaattisesti?
Voit palauttaa kaapelikortin lähimmälle Kaapeli-TV jälleenmyyjällemme tai postitse osoitteeseen:

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera asiakaspalvelu
PL 0400
65101 Vaasa

Kaapelikortin ja maksu-TV -kanavien irtisanomisen voi tehdä asiakaspalvelumme 0200 17000 (pvm/mpm, valikko 2: TV-asiat) kautta. Laskua ei kannata jättää suoraan maksamatta käymättä asiaa ensin läpi asiakaspalvelumme kanssa.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa