Minulla on ollut noin vähän yli kuukauden soneran kaapeli laajakaista ja se on alusta asti ollut ihan suoraan sanottuna p:stä. Netti yhteys häviää aina noin tunnin tai puolen välein ja tulee taas takaisin parin minuutin päästä. Soitan vika palveluun ja siellä sanotaan että:
1. Tarkista johdot ja liitännät sekä kokeile yhteyttä ilman jatkojohtoa ja haarotinta.
-Liitännät tarkistettu, ei ole jatkojohtoa ja haaroitin tuli modeemin mukana, jonka sonera itse lähetti minulle kuukausi sitten eikä liitäntää voi käyttää ilman sitä.
2. Käynnistä tietokone ja muut verkkolaitteet uudelleen.
-Ongelma ei ole mun koneessa sillä netti häviää kaikista laitteista esim kännykästä aivan samaan aikaan. Ja tulisiko mun joku puolen tunnin välein olla sammuttamassa modeemia? Onko se sitä ongelmatonta soneran nettiä?
3.Jos mahdollista, kokeile yhteyttä toisella modeemilla tai testaa modeemin toimivuus toisessa osoitteessa.
-Pitäisikö minun siis ostaa uusi modeemi tai yrittää lainata sellaista joltakin muulta koska teidän kuukausi sitten lähettämänne modeemi ehkä ei toimi? Eikö se kuuluu soneran työhön selvittää ettei se lähetä asiakkailleen rikkinäisiä laitteita? Kuka korvaa minulle ajan jonka joudun käyttämään koko hommaan?
4. jätä vika ilmoitus
Eikö kukaan todella voisi vastata siellä soneralla puhelimeen ennen kuin haluan jättää vika ilmoituksen? Jos vika ei ole soneran yhteydessä joudun maksamaan 99e siitä, että joku tulee nettiäni katsomaan. Kuka korvaa sen jos vika on vaikka siinä teidän lähettämässä rikkinäisessä modeemissa???
En voi kai muuta sanoa kuin että olen lopen uupunut tappelemaan teidän puhelinvastaajan kanssa. Pettymykseni aste ei voisi olla korkeampi, sillä ennen uskoin soneran olevan luotettava sopimuskumppani.
Kaapeli laajakaisten yhteys häviaa noin tunnin välein
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.