Tervehdys kaikille,
Kuinka kauan teillä meni kaapeliliittymän avaamisessa (siihen, että liikenne alkoi toimia)?
Liittymäni saamisessa oli hieman ongelmaa (sopimus meinattiin purkaa Soneran taholta 2 päivää sen allekirjoittamisen jälkeen, mutta syynä oli heidän järjestelmä virhe, mikäli olen oikein ymmärtänyt), eikä tapaukseni liene noudattanut "prosessia". Tapausta selviteltiin ja kaikenlaista tapahtui...
Olen laitteeni (EPC3825) toki jo saanut ja kytkenyt, mutta linkki ei aukea (Status: scanning, kanavat ovat nollaa eikä laite lounnollisesti sitten saa IP:täkään).
En tiedä mitä odottaa. Sain hämmentävän sähköpostin jossa toivotettiin samaan aikaan tervetulleeksi kaapelimodeemin käyttäjänä mutta lisätiedoissa puhutaan 2Mbps ADSL:stä (joka minulla on vielä) ja sen hinnoista ja sopimuksen JATKAMISESTA. Sain postista laitteen, jonka paketissa ei ollut käyttöönottoon liittyen mitään (laite, johdot, valmistajan manuaalit CD:llä jotka jo luettu).
En tiedä hätäilenkö asian kanssa, vai pitäisikö minun vielä odotella rauhassa esimerkiksi ensi viikko. Onko mahdollista, että voisin vielä saada jonkinlaisen muun yhteydenoton, jossa käyttöönotto selvitetään? Siksi haluaisin tietää vähän muiden kokemuksia liittymän käyttöönotosta. ADSL:ää ei vielä ole isketty poikki, joten paniikkiin ei ole syytä.
Kaapeli / Miten kauan teillä kesti yhteyden avaus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.