Tähän saakka kaapeli tv on toiminut lähes poikkeuksetta normaalisti, Nyt kuitenkin jo parin viikon ajan lähetys on pätkinyt ajoittain todella pahasti, häiriten merkittävästi tv:n katselua. Kuva muuttuu ajoittain mosaiikkimaiseksia, ääni katkeilee ja kuuluu metallisia kliks-ääniä. Katkokset ovat pahimmillaan minuuttien mittaisia. Uskoisin,että laitevika ei ole kyseessä, koska vika ilmenee samanaikaisesti kaikissa talouden tv+digiboksiyhdistelmissä. Paikkakunta Kouvola. Onko muilla samoja ongelmia ?Pikaista apua kaivataan , alkaa olemaan sen verran ärsyttävä vika !!!
Sivu 1 / 1
Kouvolan kaapelitelevisioverkossa ei ole tiedossa olevaa vikaa. Kyseessä saataa olla yksittäisen liittymän ongelma, joten asiasta kannattaa ilmoittaa Vikapalveluun jotta mahdollinen vika verkossa saadaan korjattua.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Meillä on myös pätkinyt välillä. Eilen 30.5 lauantaina melkein koko päivän oli pelkkää häiriötä. Bittivirheet kasvoivat välillä todella isoiksi lähes kaikilla kanavilla. Tiedustelin naapurilta ja heilläkin oli ollut häiriöitä. Näin Laukaassa.
Asutteko omakotitalossa ? Meillä ongelma ratkesi kun otin yhteyttä vikapäivystykseen. Asentaja kävi säätämässä (tai jotain) tuolla tien päässä olevasta laatikosta... tuon jälkeen kaikki Tv:t ja boxit ovat toimineet ilman häiriöitä ! Eli vika oli jossakin muualla kuin omissa laitteissa.
suikka74 kirjoitti: Meillä on myös pätkinyt välillä. Eilen 30.5 lauantaina melkein koko päivän oli pelkkää häiriötä. Bittivirheet kasvoivat välillä todella isoiksi lähes kaikilla kanavilla. Tiedustelin naapurilta ja heilläkin oli ollut häiriöitä. Näin Laukaassa.
Laukaasta on tänä päivänä ollut hoidossa kaksi kaapeli-TV verkon vikaa. Toinen vika korjattiin noin klo 19, toinen on edelleen asentajalla hoidossa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asumme ok:t. Täytyy soittaa vikapalveluun. Nyt klo 19:02 Yle2 yskii satunnaisesti.
Hei suikka74. Muokkasin aiempaa vastaustani ja ehdit sillä aikaa vastata alkuperäiseen viestiini. Laukaan Keskustiellä olevan kerrostalon kaapeli-TV verkon vika korjattiin tänään noin klo 19.
Laukaassa on vielä toinen kaapeli-TV verkon vianselvitys käynnissä. Kannattaa kuitenkin tehdä ilmoitus Vikapalveluun jos TV-kuvassa on häiriöitä, sillä selvityksessä oleva vika ei välttämättä liity tapaukseesi. Vikailmoituksen tehneenä saat kuittauksen tekstiviestinä kun liittymääsi koskeva vika on korjattu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Laukaassa on vielä toinen kaapeli-TV verkon vianselvitys käynnissä. Kannattaa kuitenkin tehdä ilmoitus Vikapalveluun jos TV-kuvassa on häiriöitä, sillä selvityksessä oleva vika ei välttämättä liity tapaukseesi. Vikailmoituksen tehneenä saat kuittauksen tekstiviestinä kun liittymääsi koskeva vika on korjattu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Edellisen viestini kirjoittamisen aikaan Laukaan kaapeli-TV verkossa ollut vika korjattiin iltapäivällä 3.6. Nyt Laukaan kaapeli-TV verkossa ei ole tiedossa olevia vikoja.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Mitäs tuosta jos kaapeli pätkii, meillä se ei näy lainkaan. ostimme kortin Soneran myymälästä torstaina ja meille sanottiin, että illalla tai viimeistään perjantaina alkaa ohjelmat näkyä. Ei alkanut. Soitin asiakaspalveluun, ei osattu sanoa mistä johtuu. "Valtuutukset" tsekattiin ja kaikki piti olla parin tunnin päästä kunnossa. Ei ollut. Menimme korttimme kanssa takaisin myymälään, ja kuinkas ollakaan, kortti olikin viallinen. Noo, saimme uuden kortin ja odotimme taas pari tuntia mahat kipeinä, että alkaako näkyä. Ei alkanut. Kaikki temput on tehty digiboxille, mitä ikinä mistään ohjeista löytyy. Edelleenkään meillä ei ole käyttöoikeutta. Maanantaina menemme purkamaan kaupan ja arvatkaa suosittelemmeko kavereille. Ei suositella.
Jos maksukanavat eivät näy oikein, kannattaa vielä koittaa Ohjeet ja vinkit -sivuillamme neuvottuja toimenpiteitä ongelman selvitykseen. Jos nämä toimenpiteet eivät kuitenkaan auta, kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kokemäen kaapeli-tv:n ohjelmien seuraaminen on viime viikkoina ollut etenkin iltaisin tuskallista, kun kuva muuttuu jatkuvasti pikselimössöksi tai katoaa jopa minuutiksi kokonaan. Ja tätä toistuu. Metalliäänet naksuvat ja hermoon ottaa. Sama ilmiö kaikissa omakotitalomme telkkareissa ja digiboxeissa. Onko tiedossa olevaa vikaa?
Vika- ja häiriötiedotteistamme ei löytynyt merkintää ongelmista Kokemäen alueen ktv-verkossa. Sinun kannattaa soittaa vikapalvelunumeroomme tehdäksesi häiriöilmoituksen liittymästäsi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.