Skip to main content
Tervehdys!

Hommasi uuden HD telvision. Uusi televisioni pätkii inhottavasti aika ajoin niin, että tulee pikku pikseliä ja klik ääni ja leikaa aäänen tosi v...mäisesti äänestä sekunnin murto-osan pois.

Soitin lauantaina tuohon soneran vikapalvelu numeroon, mutta siellä ei minua otettu vakavasti?

Hartaana toiveenani olisi se että saisin PALVELUN tarjoajalta jonkin asteista palvelua maksamalleni raholleni.

Eli tilaisin asentajan/ammattihenkilön joka voisi tuon minun ongelmani korjat/todeta sillä olenhan maksava asiakas.

Tai saisin yhteydenottopyynnon täällä netissä kyseiselle henkilölle? Tai sähköpostiosotteen johon voisin tämän vika ilmoituksen tehdä, koska 30min jonotus tuonne jollekin "Juusolle" ei enään nappaa.

Eikä juttelu "Terminaattorin" kanssa, joka on tullut tutuksi tässä samaisessa kaaplissa olevassa nettiyhteydessäni joka pätkii sekin myös viikoittain.

Eli lyhyesti. Mitenkä saisin tänne jonkun selvittämään tuon kaapelini signaalin laadun TV:lle sekä netille?

PS. Kyllästynyt
Aikalailla samanlainen kokemus Sonerasta täälläkin... netin olen sanut jo onneksi vaihettua pois, mutta kaapeli tv:tä vähän vaikeampi vaihtaa.
Hernekeitto: Vikapalvelun kautta vikailmoitus on tehtävä. Vaihtoehtoina on soitto 0206 90101 > 3 > 1 tai palvelupyyntö. Voit tehdä palvelupyynnön kirjautumalla laajakaistaliittymäsi tunnuksilla Omille sivuille. Sopiva valinta TV-ongelmissa on TV-asiat > Vikatilannetta. Lomakkeen Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa vikakuvauksen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitoksia, paikka löytyi vikaraportin teolle!
Nyt kävi jo asentajakin. Nopeata palvelua. Sääti jotakin "keskuksessa" ja kuva on sen jälkeen ollut hyvä. Tosin väitti, että ei mitään vikaa löytynyt, joten saas nähdä tuleeko nyt sitten tuo 99E lasku, mutta pääasia on se että nyt kaikki on kunnossa ja TV ei enään pätki! 🙂 KIITOS
Hernekeitto kirjoitti:
Nyt kävi jo asentajakin. Nopeata palvelua. Sääti jotakin "keskuksessa" ja kuva on sen jälkeen ollut hyvä. Tosin väitti, että ei mitään vikaa löytynyt, joten saas nähdä tuleeko nyt sitten tuo 99E lasku, mutta pääasia on se että nyt kaikki on kunnossa ja TV ei enään pätki! 🙂 KIITOS


Vikaa ei muka ollut... Mutta kuitenkin teki säätöjä ja "vika" korjaantui eli ei enään pätki... 🙂 Eipä voinut myöntää mitään...
Hernekeitto kirjoitti:
Nyt kävi jo asentajakin. Nopeata palvelua. Sääti jotakin "keskuksessa" ja kuva on sen jälkeen ollut hyvä. Tosin väitti, että ei mitään vikaa löytynyt, joten saas nähdä tuleeko nyt sitten tuo 99E lasku, mutta pääasia on se että nyt kaikki on kunnossa ja TV ei enään pätki! 🙂 KIITOS


Hyvä, että asia on nyt kunnossa.

Turhan asentajakäynnin maksu peritään tilanteissa joissa ongelma on selkeästi havaittu jäävän asiakkaan oman laitteiston tai johtojen puolelle. Esimerkiksi asiakkaalla olisi käytössä ylimääräinen antennijatkojohto ja asentaja kävisi turhaan paikalla toteamassa, että yhteys toimii hyvin ilman jatkojohtoa.

Tässä tapauksessa kuulosti siltä, että ongelma ei olisi rajautunut laitteisiisi vaan ongelma oli parantunut asentajan keskuksella tehdyillä säädöillä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa