Hei,
Karakalliontiellä puhkesi vesiputki pari päivää sitten. Kaivinkone katkaisi nettikaapelin korjaustöiden yhteydessä. Nyt paikalla on lämpöpuhaltimet ja korjaamaan päästään kun routa on sulanut. Näin kertoi kaivurinkuljettaja, jolta asiaa kysyin.
Miksi tästä ei ole mitään häiriötiedotteet-sivulla vaikka ongelma on tiedossa? Kuinka pitkään korjaus vielä kestää? Kuinka pitkä katko antaa oikeuden kuukausimaksun alennukseen tai maksamatta jättämiseen?
t: Petteri
Sivu 1 / 1
Tiedustelin asiaa verkonhallinnastamme ja ainakaan mitään suurta asiakaskuntaa koskettavaa kaapelivikaa ei Soneralla pääkaupunkiseudulla pitäisi olla. Kaapeli voi toki kuulua jollekin toiselle operaattorille.
Jos liittymäsi ei toimi, kannattaa siitä ottaa yhteyttä vikapalveluumme numerossa 0206 90101. Näin selviää, kuuluuko liittymä isomman ongelman piiriin vai mistä on kyse.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos liittymäsi ei toimi, kannattaa siitä ottaa yhteyttä vikapalveluumme numerossa 0206 90101. Näin selviää, kuuluuko liittymä isomman ongelman piiriin vai mistä on kyse.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.