Onko kaapeli tv-asiakkaiden mahdollisuus saada asiakaspalveluun yhteyttä muuta kautta kuin soittamalla ja JONOTTAMALLA tuntikausia? Omille sivuille pääsee näköjään kirjautumaan ainoastaan laajakaista ja matkapuhelinasiakkaat. Eikö teille ole esim. sähköpostiosoitetta, johon voisi laittaa viestiä näissä tilanteissa?
Alkaa menemään pikkuhiljaa hermot koko Soneran touhuun. Ensin ei kanavat toimi ja kun koittaa saada hyvitystä joutuisi jonottomaan puhelimessa tuntitolkulla. Aikamoista pas***!!
Sivu 1 / 1
Myös TV-asioille on Omilla Sivuillamme palvelupyyntölomake. Omille Sivuille kirjautuminen edellyttää kuitenkin matkapuhelin- tai laajakaistatunnuksia kuten viestissäsi mainitsitkin. Sähköpostiosoitetta kaapeli-tv-asiakaspalveluumme ei ole.
T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
Soneralla on kaikein huonoin asiakaspalvelu! Eilen istuskelin puhelinjonossa melkein 2,5 tuntia kunnes puhelu katkesi. Sitten laitoin viesti omalta sivulta ja siinä luki että viesti käsitellään jos ei samalla päivällä niin sitten seuraavana päivänä. Nyt on aika mennyt umpeen..
Kyllä on vaikeata linkitä kaapelikortti HD-boksiin...
Ehkä kohta saadaan toisen operaattorin valokuitua tänne niin sitten lentää kaikki soneran sopimukset roskikseen!
Kyllä on vaikeata linkitä kaapelikortti HD-boksiin...
Ehkä kohta saadaan toisen operaattorin valokuitua tänne niin sitten lentää kaikki soneran sopimukset roskikseen!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.