Skip to main content
Yritin kirjautua äitini puolesta hänen tunnuksillaan Omille sivuille katsomaan voisiko sitä kautta tehdä osoitteen muutoksen.
Sivuilla sanotaan vain: "Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Soneran liittymiä."

Äidilläni on Soneran kaapelikortti ja mm. Total-paketti. Eikö Omilla sivuilla ole "itsepalvelua" kaapeliasiakkaille? Laskutusarkistoa? Osoitteenmuutos mahdollisuutta?
Hei Anne_rrr!

Harmikseni täytyy tässä kohtaa tunnustaa, että vielä ei ole. Tällä hetkellä Kaapelikorttiasiakkailla onnistuu Omilla Sivuilla vain Mix -kanavapaketin muokkaus. Toivotaan, että mahdollisimman pian saadaan koko asiakkuuden hallinta käyttöön!
Tässä kohtaa on toki hyväkin tarkistaa, että äitisi uudessa osoitteessa on kaapelisaatavuus, jotta palvelua voidaan jatkaa.
Äitisi olisi hyvä olla meihin yhteydessä, jotta asia päästään hoitamaan. Yhteydenotto Asiakaspalveluumme onnistuu onneksi montaa eri reittiä 🙂
Niinamari kirjoitti:
Hei Anne_rrr!

Tässä kohtaa on toki hyväkin tarkistaa, että äitisi uudessa osoitteessa on kaapelisaatavuus, jotta palvelua voidaan jatkaa.
Äitisi olisi hyvä olla meihin yhteydessä, jotta asia päästään hoitamaan. Yhteydenotto Asiakaspalveluumme onnistuu onneksi montaa eri reittiä :)


Kiitos vastauksesta! Sujuuhan se muutos soittamallakin. Kaapelisaatavuus on uudessakin paikassa.
Jeps, edetään sitä kautta. Kollegat puhelimen päässä hoitavat asian sitten kuntoon. 🙂

Vastaa