Kaapeli-tv pätkii Oulussa
Digiboksi ilmoittaa "ei signaalia" ja kuva häviää muutamaksi sekunniksi. Ainakin Discovery ja Maxhd- kanavilla ilmenee. Digiboksin tallennuksetkin katkeavat joskus kesken kaikilla muillakin kanavilla, liekö pätkiminen syynä. Tämä ongelma on ollut siitä lähtien kun taloyhtiössämme siirryttiin Soneran kaapeliverkkoon. Joten epäilen, että vika ei ole boksissamme vaan jotenkin Soneran verkossa. Miten tähän ongelmaan saisi selvyyttä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.