Skip to main content
Että kiitosta vain kirjeestä, jossa kerroitte hintojen noususta ja parantuneista palveluista. Ennen ei oikein ollut ongelmia kaapelin kanssa, mutta kirjeen luettuani kanavat ovat alkaneet pätkiä oikein urakalla. Pienimmillään ääni häipyilee ja pätkii, pahimmillaan signaali katoaa kokonaan.
Viimeisin tiedossamme olevan vikatilanne Porvoon kaapelitelevisioverkossa oli lokakuun loppupuolella. Kyseessä oli tosin vain yhteen taloyhtöön rajoittunut laitevika.

Jos epäilet että kertomasi häiriö aiheutuu verkon viasta, tee liittymästä vikailmoitus numeroon 0206 90101 tai käyttämällä TV-palvelujen vikailmoituslomakketta. Lomake vaatii kirjautumisen joko Soneran laajakaista- tai matkapuhelinliittymän tunnuksilla.

Kannattaa tutustua myös Ohjeet ja vinkit - sivuston artikkeliin otsikolla Kaapeli-TV -ongelmat.
Itsellänikin on tuossa tv-signaalissa ollut viime aikoina suhteellisen paljon häiriöitä. Aluksi ajattelin että oisko boksissa vika, mutta jos muillakin on ongelmia ilmennyt...
Vikailmoituksen tekeminen yksittäisestä liittymästä johtaa sekä yksittäisen liittymän ongelman tutkintaan, mutta myös paljastaa mahdollisen "piilevän" alueellisen verkkovian.

TV-asioissa puhelu Vikapalvelun numeroon 0206 90101 ei ohjaudu vianrajausautomaatille, vaan menee tekniselle asiakasneuvojalle.

Vastaa