Johan tämä on mennyt hankalaksi... Tilasin uuden kanavakortin Soneralta maaliskuun puolella, koska muutin Helsingistä Keski-Suomeen ja muutin kaapelikotiin. Halusin kaapeli-TV -kanavat alkamaan 1.5 mutta mitään korttia ei ole tullut kotiin. Voisiko joku sieltä Soneralta ottaa muhun vaikka sähköpostitse yhteyttä??? PIti vielä tilauksen olla sellainen, että 3 ekaa kuukautta ilmatteeksi.... Ottakee siis miuhun yhteyttä!!!
Sivu 1 / 1
Jos sinulla on tunnukset Omille sivuille, voit jättää ktv-asiakaspalveluumme yhteydenottopyynnön palvelupyyntölomakkeen kautta.
Muussa tapauksessa sinun kannattaa soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Muussa tapauksessa sinun kannattaa soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.