Skip to main content
Kuinka kauan HD-linkitys kestää? jostain luin että n. kaksi tuntia. Vajaa vuorokausi nyt mennyt odotellessa, olisi kiva päästä katsomaan maksettuja kanavia.
Hei niepa

Linkityksessä ei tulisi mennä kuin tuo mainitsemasi kaksi tuntia jolloin kanavat alkavat näkymään. Joskus linkityksen jälkeen joutuu laitteelle palauttamaan tehdas-asetukset ja suorittamaan kanavahaun uudestaan. Oletko tätä jo kokeillut?

Oletko myös tarkistanut että laitteesi löytyy http://www.testatutlaitteet.fi listalta? Lisäisitkö asiakasnumerosi tai kaapelikorttisi numeron ilman viimeistä väliviivaa ja numeroa käyttäjätietoihisi (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voisin vilkaista asiaa paremmin täältä.
Antti- kirjoitti:
Hei niepa

Linkityksessä ei tulisi mennä kuin tuo mainitsemasi kaksi tuntia jolloin kanavat alkavat näkymään. Joskus linkityksen jälkeen joutuu laitteelle palauttamaan tehdas-asetukset ja suorittamaan kanavahaun uudestaan. Oletko tätä jo kokeillut?

Oletko myös tarkistanut että laitteesi löytyy http://www.testatutlaitteet.fi listalta? Lisäisitkö asiakasnumerosi tai kaapelikorttisi numeron ilman viimeistä väliviivaa ja numeroa käyttäjätietoihisi (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voisin vilkaista asiaa paremmin täältä.

Laite löytyy testatuista laitteista, kanavahaun olen tehnyt uudelleen, tehdasasetuksia en ole palauttanut, täytyy kokeilla kunhan pääsen kotiin. Asiakasnumero on nyt lisätty profiiliin.

edit. Nyt näkyy lähes kaikki kanavat, paitsi 4pro extra kanavat. Ilmoittaa vain "Pääsy evätty (5)".
Hei niepa

Tein kortillesi ja paketeillesi vielä uudelleenvaltuutuksen. Kokeiletko näkyvätkö nyt kaikki kanavat kunnolla?
Antti- kirjoitti:
Hei niepa

Tein kortillesi ja paketeillesi vielä uudelleenvaltuutuksen. Kokeiletko näkyvätkö nyt kaikki kanavat kunnolla?

No nyt toimii kaikki kanavat, myös 4pro extra kanavat. Kiitoksia
Hei niepa

Kiva kuulla että ongelma on nyt kunnossa 🙂
Nyt on mennyt jo 6 vuorokautta mutta lisäkortin HD-kanavat ei näy, muut kyllä. Tehdasasetukset on palautettu ja kanavahaku tehty moneen kertaan.

TV tunnistaa kortin mutta esim. kanavalle 200 tulee "ei pääsyä" ilmoitus.
Hei blueser,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Kerrotko lisäksi oliko sinulla käytössä TV ja CI+ kortinlukija yhdistelmä vai HD digiboxi? Kerrotko käytössä olevien laitteiden merkin ja mallinumeron.
En ole saanut asiakasnumeroa koska yhtään laskua ei ole vielä tullut.

TV:ssä kortti on kiinni.

TV: Philips 46" LED-TV 46PFL3108T
CI+: Dilog 99060 Smit Conax CAM Antenna HD Ready & Cable HD Ready CI+

HD-linkityspyynnön tein 06.02.2014 eli viime torstaina joskus illalla.
Hei blueser,

Laitatko asiakasnumeron tilalle siinä tapauksessa kaapelikortin numeron niin, että jätä siitä ensimmäinen 0 pois ja lopusta 2 merkkiä, esim. -1.

Kaapelikortin numero olisi siis asiakasnumerokentässä muodossa 2098765432.
Oops...tupla.
Laitettu tuossa muodossa asiakasnumeroksi.
Hei blueser,

Linkitystä ei näyttäisi nyt ainankaan olevan tehtynä. Tehdäänkö niin että laita tuon asiakasnumeron paikalle tuo kortinlukijan linkitysnumero. Linkitysnumero alkaa numeroilla 005 tai 006. Numero on 11 merkkiä pitkä. Kun lisäät sen asiakasnumeron paikalle, niin jätä 2 ensimmäistä 0 pois.
Siellä on ja tuossa muodossa.
Jeps, tuli SMS ja nyt näkyy.

Kiitokset.
Kauanko linkitystä joutuu odottamaan? Tein teidän sivuilla varmaan 4 tuntia sitten eikä mikään maksukanava näy saati hd-kanavat. Reilu tunti sitten juttelin teidän chatissä jonkun naisen kanssa ja annoin kaapelikortin numeron ja linkitysnumeron kortinlukijasta. Kaiken piti olla kunnossa 30min päästä, mutta nyt 2 tunnin jälkeen ei vieläkään mitään.

No nyt, kun pääsin avautumasta lisää, niin alko näkymään. Kaikki kunnossa nyt! 🙂
Hei Janne!

Pieni viive on tänään ollut valtuutuksissa mutta hyvä että lähti näkymään 🙂

Vastaa