Olen 17.2.2012 puhelimitse asiakaspalvelun kautta irtisanonut MTV3 kanavapaketin tilauksen päättyväksi 29.2.2012. Tänään 27.2.2012 kävin paikallisen Soneran jällemyyjäliikkeeseen palauttamassa kaapelikortin.
Huomasin tänään myöskin, että olin maksanut kaapelikortti-laskun, jolla laskutettiin kaapelikortin kk-maksuja 26.3.2012-31.7.2012. Saanko näitä kuukausimaksuja takaisin, koska olen irtisanonut kanavapakettini sekä palauttanut kaapelikortin? Nämä maksuthan on ylimääräistä, koska en ole enää palvelujen käyttäjänä.
Kiitos vastauksestanne.
Kaapelikortin kk-maksut
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.