Skip to main content

Kaapelikortin kk-maksut

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen 17.2.2012 puhelimitse asiakaspalvelun kautta irtisanonut MTV3 kanavapaketin tilauksen päättyväksi 29.2.2012. Tänään 27.2.2012 kävin paikallisen Soneran jällemyyjäliikkeeseen palauttamassa kaapelikortin.

Huomasin tänään myöskin, että olin maksanut kaapelikortti-laskun, jolla laskutettiin kaapelikortin kk-maksuja 26.3.2012-31.7.2012. Saanko näitä kuukausimaksuja takaisin, koska olen irtisanonut kanavapakettini sekä palauttanut kaapelikortin? Nämä maksuthan on ylimääräistä, koska en ole enää palvelujen käyttäjänä.

Kiitos vastauksestanne.

4 kommenttia

  • February 27, 2012
Hei. Otathan asiassa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Asian saa hoidettua soittamalla puh. 0200 17000 tai varaamalla soittoajan Ajanvarauskalenteristamme, jolloin me soitamme sinulle päin.

  • March 7, 2012
Niinamari kirjoitti:
Hei. Otathan asiassa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Asian saa hoidettua soittamalla puh. 0200 17000 tai varaamalla soittoajan Ajanvarauskalenteristamme, jolloin me soitamme sinulle päin.


Hei Niinamari,

Olin puhelimitse yhteydessä 29.2.2012 asiakaspalveluunne ja silloin kerrottiin, että kaapelikortin kk-maksut ajalta 26.3.2012-31.7.2012 palautetaan samalle pankkitilille, josta olen laskun maksanut. Koskahan hyvitys on tulossa tililleni? Tämä asia jäi hieman epäselväksi puhelun aikana.

Kiitos vastauksestanne.

  • March 7, 2012
Hei hautjon !

Kiitos viestistä, asiasi näyttää olevan jo hoidettu.

  • March 7, 2012
Mintsi kirjoitti:
Hei hautjon !

Kiitos viestistä, asiasi näyttää olevan jo hoidettu.


Hei,

Kyllä asiakaspalvelusta oltiin yhteydessä minuun ja asia on saatiin kuntoon. Kiitos ystävälliselle asiakasneuvojalle! :)