Uusi linkitetty kaapelikortti ei näytä mm. Eurosporttia eikä kaupallisia HD-kanavia.
Kortti on uudessa Topfield-HD boxissa; tosin TV ei ole HD; vaikuttaako se tähän ?
(kaapeliverkko siirtyi tänään Soneran hoitoon täällä Hämeenlinnassa) ja ongelma tuli siinä yhteydessä.
Sivu 1 / 1
Hei kriipi!
Korttien valtuutuksissa on pientä viivettä johtuen suurista määristä uusia valtuutuksia. Kannattaa pitää digiboksi päällä, niin valtuutus pääsee läpi. Mikäli linkitysnumero ja kortti on muuten oikein järjestelmissämme, pitäisi maksukanavien alkaa näkymään viimeistään huomenna. Jos ei lähde, niin silloin kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme.
Korttien valtuutuksissa on pientä viivettä johtuen suurista määristä uusia valtuutuksia. Kannattaa pitää digiboksi päällä, niin valtuutus pääsee läpi. Mikäli linkitysnumero ja kortti on muuten oikein järjestelmissämme, pitäisi maksukanavien alkaa näkymään viimeistään huomenna. Jos ei lähde, niin silloin kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme.
Eipä ole parannusta näkynyt; digiboxin tehdasasetukset ja kanavien haku tehty pariinkin kertaan.
Herja "Ei pääsyä 1" esim. Eurosportille (128) yrittäessä.
Uuden kortin mukana tuli esite jossa kerrottiin mm. että
-Ainan korttiin sisältyneet peruskanavat + maksukanavat on jo uudessa kortissa valmiina.
-samoin mahdolliset muut maksukanavat (meillä oli mm. Eurosport 2 ja TVE)
Onkohan nyt kortti viallinen; boxi sen tunnistaa kuitenkin; linkitys piti olla jo kunnossa saamani tekstiviestin mukaan ?
Kortin linkitystiedot:
Chip Id *** ja kortti ***
Boxi on uusi Topfield CRC-1400
Muuten; mikä on vikapalvelunne sähköposti (vai onko ruuhkainen puhelin ainoa mahdollisuus??)
Herja "Ei pääsyä 1" esim. Eurosportille (128) yrittäessä.
Uuden kortin mukana tuli esite jossa kerrottiin mm. että
-Ainan korttiin sisältyneet peruskanavat + maksukanavat on jo uudessa kortissa valmiina.
-samoin mahdolliset muut maksukanavat (meillä oli mm. Eurosport 2 ja TVE)
Onkohan nyt kortti viallinen; boxi sen tunnistaa kuitenkin; linkitys piti olla jo kunnossa saamani tekstiviestin mukaan ?
Kortin linkitystiedot:
Chip Id *** ja kortti ***
Boxi on uusi Topfield CRC-1400
Muuten; mikä on vikapalvelunne sähköposti (vai onko ruuhkainen puhelin ainoa mahdollisuus??)
Moi kriipi,
Kortin ja lukijan numerot eivät näyttäisi täsmäävän järjestelmissämme, joten ongelma johtunee nyt siitä. Voisitko vielä soitella meille tai lähettää omilta sivuilta palvelupyyntöä, että saadaan varmistettua oikeat numerot? Sähköpostilla ei valitettavasti ole mahdollista ottaa yhteyttä.
Kortin ja lukijan numerot eivät näyttäisi täsmäävän järjestelmissämme, joten ongelma johtunee nyt siitä. Voisitko vielä soitella meille tai lähettää omilta sivuilta palvelupyyntöä, että saadaan varmistettua oikeat numerot? Sähköpostilla ei valitettavasti ole mahdollista ottaa yhteyttä.
Hei Kalle,
lähetin uuden linkityspyynnön; numerot eivät kyllä ole muuttuneet alkuperäiseen pyyntöön verrattuna??
Jokohan tuo nyt selviäisi....
t.Kari R
lähetin uuden linkityspyynnön; numerot eivät kyllä ole muuttuneet alkuperäiseen pyyntöön verrattuna??
Jokohan tuo nyt selviäisi....
t.Kari R
Hei kriipi,
Jotain epäselvyyttä näyttäisi olevan. Onko kortin numero varmasti oikein ja onko kortti sinun nimissäsi?
Jotain epäselvyyttä näyttäisi olevan. Onko kortin numero varmasti oikein ja onko kortti sinun nimissäsi?
Terve Kalle,
-alkuperäisessä linkityspyynnössäni olivat numerot oikein (eilinen korttinumero heitti!)
- eli Chip Id on ***
ja kortti ***
(digiboksi näyttää korttinumeron ja laitteen ID:n )
Ainan kortti on minun nimissäni:
***
-alkuperäisessä linkityspyynnössäni olivat numerot oikein (eilinen korttinumero heitti!)
- eli Chip Id on ***
ja kortti ***
(digiboksi näyttää korttinumeron ja laitteen ID:n )
Ainan kortti on minun nimissäni:
***
Moi kriipi,
No nyt näyttää oikealta! Kortin tiedoissa ei linkitys ollut täysin kunnossa. Korjasin linkityksen ja valtuutin kortin uudelleen. Pidähän digiboksi päällä niin pitäisi kanavien lähteä näkymään. Siivoilen vielä viesteistäsi numerot ja muut tiedot piiloon.
No nyt näyttää oikealta! Kortin tiedoissa ei linkitys ollut täysin kunnossa. Korjasin linkityksen ja valtuutin kortin uudelleen. Pidähän digiboksi päällä niin pitäisi kanavien lähteä näkymään. Siivoilen vielä viesteistäsi numerot ja muut tiedot piiloon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.