Skip to main content
Kaapelikortin palauttaminen Helsingissä on ilmeisesti tehty vaikeaksi. Laskuilla "asiakkaita" muistetaan vuotuisesti kaapelikortin vuokrasta ja uusilla korteilla, muttei puhelimessa sopimuksen lopettaminen onnistu - eikä sonerapisteellä korttia oteta vastaan.

Olen yrittänyt parin vuoden aikana vuotuisen laskun maksamisen jälkeen palauttaa korttia, mutta puhelimessa neuvottu sonerapiste ei tiedä ko. kortista mitään, eikä ottanut sitä vastaan... Eli sama vastaus kuin edellisenä vuotena. Ilmeisesti helpoin olisi antaa laskun mennä perintään ja perintämiehelle luovuttaa kortti maksuksi.
Sonera Pisteiden pitäisi kyllä ottaa kaapelikortti vastaan. Voit kuitenkin palauttaa kortin myös postitse osoitteeseen:

TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 Vaasa

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa