Skip to main content
Moikka. Tilasin kaapelikortin joskus marraskuun lopulla, ja maksoin pyytämänne vakuuden ennen joulukuun puoliväliä.

Laitoin asiasta viestiä Facebookin kautta 7.1. ja sain vastauksen jo seuraavana päivänä. Siinä sanottiin että tilaus oli jotenkin jumittunut, mutta kyseinen henkilö sanoi hoitaneensa asian kuntoon ja myös laittaneensa kortin tulemaan.

Kysymys kuuluukin, että minne? Mulle ei ainakaan ole vielä tänäänkään saapunut postin mukana. Alkaa olla vähän turhan pitkä toimitusaika, kun tarkoitus oli se saada jouluksi junnujen mm-kisoja varten...

Ai niin, miksi tv-asioihin liittyvissä asioissa ei voi jättää soittopyyntöä???
Hei kurja !

No jopas on pitkään tämä asia venynyt... ja toimituksessa ei tosiaan kyllä mene normaalisti kuin muutama postituspäivä. Kortin voi noutaa myös kyllä Sonera Kaupasta:
http://www.sonera.fi/kauppiashaku?someid=some5818

TV-asioissa voit jättää soittopyynnön täältä: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818

Jos lisäät asiakasnumerosi tänne asetuksiin niin voimme tätäkin kautta tarkistaa mikä tässä on asiaa viivästyttänyt.
Kyllä sen mielelläni ihan postitse ottaisin vastaan, kuten on jo sovittu.

Laitoin asiakasnumero-kenttään henkilötunnukseni, ainakin niin neuvottiin aiemman asian kanssa tekemään. Siinä on siis pelkkiä numeroita. Asiakasnumerohan mulla ei ainakaan tietääkseni ole, kun nettikin on vuokraan sisältyvä Soneran valokuitu.

Facebook-viestissä sanottiin myös, että kortti on valmiiksi linkitetty, pitääkö se paikkansa? Viimeksi piti ihan erikseen soittaa ja linkittää, kun kortinlukija-adapteri sen vaati.
Eikö joku siellä Soneralla voisi tarkistaa tilanteen ja infota minullekin siitä? Minkään viestintäkanavan kautta ei palata asiaan, vaikka sanotaan että "tarkistetaan asiaa" tai että tuote on lähetetty.

Ihan totta, laittaisitteko vähän vauhtia? Pian, kiitos.
Moi kurja! Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta. Huomasin tiedoistasi, että asiaa on hoidettu facebookin kautta. Joko tämä on siis kunnossa?
Ei ole kunnossa.

Sain viime maanantaina 3.2. postitse sopimuksen. Tänään tuli lasku, jossa ei ole mitään järkeä.

Korttia en ole vieläkään saanut!!!

Laskussa on ensinnäkin erittelyssä veloitus paperilaskusta, jota en ole valinnut. Valitsin tilauksen yhteydessä sähköpostilaskun.
Lisäksi veloitus 12€ kortin toimituksesta...melkoisen kohtuutonta!

Koska tuosta toimitusmaksusta ei todellakaan ole missään kerrottu, enkä ole saanut koko korttia, olisi enemmän kuin hienoa, jos vähentäisitte myös sen laskusta. Laskuni numero on 70134.

Toivoisin siis, että tämän älyttömän sirkuksen johdosta laskun summa vähenisi 32,09 eurosta oikeaan, eli 17,19 euroon.

Korjatkaa te siis lasku mahdollisimman pian, minä käyn liikkeestänne hakemassa kortin, kun se ei selvästikään osaa postitse löytää perille.
Moi kurja !

Onpa nyt uskomaton juttu... mutta olemme nyt laittaneet kortin edelleen tulemaan, lähetys tehty manuaalisesti. Kortti on laiteltu valmiiksi, eli toimii sitten heti kun sen saat.

Teen sinulle laskuun hyvityksen, eli maksettavaksi osuudeksi jää tuo 17,19€.

Pahoittelen syvästi, että asian hoito meni näin monen mutkan kautta.
Tuli mieleen vielä se, että korjaatteko laskutukseen myös tuon alkamispäivän? Ensimmäinen kuukausi on siis sopimuksen mukaan ilmainen, mutta laskussa lukee sen olevan 3.-28.2. Ei edes kokonaista kuukautta, ja alkanut jo viime maanantaina...

Eli jos saisi laskutuksen alkavaksi sitten, kun kortti on oikeasti minulla käytössä.
Hei kurja !

Maksuton kuukausi on otettu huomioon laskussa, eli MTV Total -paketista ei laskulla ole veloitusta. Ja paketti on laitettu alkamaan tänään, joten maksuton ajanjakso alkaa siis tästä päivästä.
Vielä yksi kysymys; tuleehan lasku henkilökohtaiseen sähköpostiini? Omilla sivuilla ei lue mitään koko kaapelikortista...
Hei kurja!

Omilla sivuilla ei kaapelikorttijuttuja näy lukuunottamatta Mix-kanavapakettia. Tarkistin kaapelikorttisi laskutuksen ja laskut tulevat sinulle tästä lähtien gmailiin eli asia pitäisi olla nyt ihan kunnossa.
Sain tekstarinkin tuosta, siinä luki että laskut on lähetetty tuohon sähköpostiin.

Tsekkasin kyllä roskapostitkin, muttei ole tullut. Lähetättekö uudestaan? Ymmärtääkseni ekan laskun eräpäivä ei kovin kaukana ole.
Hei kurja! Lähetimme laskun sinulle uudelleen sähköpostiin.
Tarkistin jälleen kaikki kansiot, eikä ole tullut perille. Mitään suodatustakaan ei ole päällä, joten vähän harmillinen juttu.
Minulla on täällä keskustele-ja kysy - palstan profiilitiedoissa eri sähköposti, koitatteko sinne? Kyseessä outlook-posti.
Hei kurja! En pääse käsiksi keskustelupalstan profiilitietoihin. Voisitko laittaa outlook-osoitteesi vaikka Facebookissa yksityisviestillä, niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon?
Laitoin sinne viestinä tuon osoitteen. Voitteko kuitata kun sinne on lähetetty? Voidaan sitten kokeilla vaikka tätä teidän omaa postia jos tuokaan ei onnistu.

Vastaa