Skip to main content

Kaapelikortti

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei tilasin soneralta kaapelikortin 2vko takaperin, viime viikolla tuli lasku ns.vakuus maksusta jonka hoidin samantien keskiviikkona ja soitin aspaan että koska kortti saapuu jollain sieltä vastattiin että ensi viikon alkupuolella, nyt ollaan jo perjantaissa joten missähän se minun rakas korttini oikein mahtaa viipyä??

3 kommenttia

  • April 13, 2012
Hei. Olisiko sinulla asiakasnumeroa lisätä profiiliin, jotta näkisin tilanteen? Muuten en ikävä kyllä pysty tätä kautta tilannetta selvittämään.

  • April 13, 2012
Kiitos vastauksesta. asia selvisi jo ja hain kortin sonera myymälästä, nyt odotellaan vaan että kanavat aukeaisi

  • April 13, 2012
Hieno juttu, että asia jo selvisi! Hauskaa viikonloppua!