Kaapelikorttini 013 5800 9335-2 ei ole viikkoon toiminut ollenkaan. Ensin oli tilapäisiä ongelmia, nyt maksukanavat eivät toimi ollenkaan. Olen kokeillut toisellakin boksilla, eikä auttanut.
Onko kortissa luultavasti vikaa?
LISÄYS: Virheilmoitus on "card problem - check card", ja kortti on Turun Kaapeli-tv:n kortti.
Sivu 1 / 1
Hei Janne2000,
Saamasi virheilmoitus viittaa joko lukijan tai kortin ongelmaan. Jos olet testannut korttia jo toisessa laitteessa ja saat siitä saman virheilmoituksen, on todennäköisemmin itse kortti rikki. Voisitko käydä testaamassa korttia Sonera Kaupalla? Jos testaus ei siellä onnistu, voit kuitenkin siellä vaihtaa kortin suoraan uuteen!
Saamasi virheilmoitus viittaa joko lukijan tai kortin ongelmaan. Jos olet testannut korttia jo toisessa laitteessa ja saat siitä saman virheilmoituksen, on todennäköisemmin itse kortti rikki. Voisitko käydä testaamassa korttia Sonera Kaupalla? Jos testaus ei siellä onnistu, voit kuitenkin siellä vaihtaa kortin suoraan uuteen!
Kävin Soneran kaupassa ja sain uuden kortin. Mutta sama ongelma.
Hei Janne2000,
Jos tilanne on edelleen sama, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.
Jos tilanne on edelleen sama, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.
Kiitos, asia on hallussa: ilmeisesti boksin kortinlukija oli rikki.
Mutta toinen ongelma pysyy: SVT1 (ja kanavan HD-versio SVT HD) eivät toimi.
Minulla on kanava parilla kortilla, ja sama ongelma molemmissa.
Mutta toinen ongelma pysyy: SVT1 (ja kanavan HD-versio SVT HD) eivät toimi.
Minulla on kanava parilla kortilla, ja sama ongelma molemmissa.
Hei Janne2000,
Jos kanavien kanssa on edelleen ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Valtuutin kaapelikorttisi juuri uudelleen, joten jos se siitä on kiinni, niin pitäisi viimeistään 4 tunnin sisällä kanava alkaa näkymään.
Jos kanavien kanssa on edelleen ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Valtuutin kaapelikorttisi juuri uudelleen, joten jos se siitä on kiinni, niin pitäisi viimeistään 4 tunnin sisällä kanava alkaa näkymään.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.