Skip to main content

Kaapelikortti ei toimi / UrhoTV Total

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei
Tilasin viimekuun lopussa Sonera UrhoTV Totalin, tilaus vahvistettiin puhelimessa ja kortti tuli parin päivän päästä kotiin. Kuitenkaan jääkiekkoa en ole vielä kanavalta nähnyt sekunttiakaan kun mokoma ei suostu toimimaan. Digiboxi on Topfield TF100C Black Edition.
Tähän mennessä tehtyä:

Digiboxi nollattu
Manuaalista katsottu mitenpäin kortin siru menee (ylöspäin)
Kanavahaku suoritettu automaattisesti
Kanavahaku suoritettu manuaalisesti
Digiboxi on päivitetty viimeiseen ohjelmistoversioon (1.58)
Testattu kahdessä muussa digiboxissa, kumpikin antoi Ei Valtuuksia / Card Errorin rivin ruutuun.

Oma digiboxi antaa viestin Kanava on salattu ruudulle.

Digiboxi ei ole HD-mallia, eikä tilaamani kanavat ole HD-kanavia. Televisio on LG:n LE32 HD Ready, joten linkityksen ei pitäis olla tarpeen?

14 matsia pelattu, onhan tässä vielä reilu 30 jäljellä.

Vikailmoitus numero Soneran puolelle on 9542254

1 kommentti

  • October 24, 2011
Mikä tilanne on tällä hetkellä? Asiakastietojemme mukaan olet ollut yhteydessä vikapalveluumme URHOtv Total:in näkymisen vuoksi samana päivänä kun olet tänne kirjoitellut. Kaapelikorttisi on tietojemme mukaan normaalisti valtuutettuna, jonka perusteella kanavat pitäisi sinulla nyt näkyä.