Skip to main content

Kaapelikortti ja virheilmoitus

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 27 katselukertaa

Moro!

Minulla on WBox HD2, ja tilasin MTV3 Total -paketin kaapelikortilla.

Kortti tuli ja linkitys on suoritettu, mutta mikään maksukanava ei näy.

Näyttöön pamahtaa punainen ruutu, jossa lukee "Ei pääsyä Ei aktivoitu (virhe #2)
Tai vaihtoehtoisesti muuten sama, mutta virhe #5.

Tappi alkaa pikkuhiljaa nousta otsalle, joten mitä minun pitää tehdä?
Asiakaspalvelijanne oli tänään todella ala-arvoinen, ja tuntui että hän kettuili minulle suoraan.

7 kommenttia

  • March 26, 2013
Hei sabaxion

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan kortintietoja. Voi olla, että kortti pitää valtuuttaa uudelleen. Voisit samalla kokeilla palauttaa tehdasasetukset digiboksille. Joskus tästä on apua.

  • March 26, 2013
sabaxion kirjoitti:
Moro!

Minulla on WBox HD2, ja tilasin MTV3 Total -paketin kaapelikortilla.

Kortti tuli ja linkitys on suoritettu, mutta mikään maksukanava ei näy.

Näyttöön pamahtaa punainen ruutu, jossa lukee "Ei pääsyä Ei aktivoitu (virhe #2)
Tai vaihtoehtoisesti muuten sama, mutta virhe #5.

Tappi alkaa pikkuhiljaa nousta otsalle, joten mitä minun pitää tehdä?
Asiakaspalvelijanne oli tänään todella ala-arvoinen, ja tuntui että hän kettuili minulle suoraan.


Sama ongelma. Tänään tullut kortti ja kanavat ei näy. Vikakoodein 2 tai 5.

  • March 26, 2013
jep, eikä ole vielä tullut laskua joten asiakasnumerostakaan ei hajua vielä..

Oletan että näistä turhista ja toimimattomista päivistä ei mene maksua!!!

Jäi esim formulat viikonloppuna tämän takia näkemättä!!!

  • May 13, 2014
Terve!

Itselläni olisi samanlainen ongelma, kun tilasin Viasat Sportin. Viasat Hockey Finland vaan ilmoittaa Virhe 2 :sta. Kortti on suoraan televisiossa CI+ moduulin kanssa kiinni. Televisio on SAmsung U32EH4005W Asiakasnumerosta ei ole mitään tietoa, koska ensimmäistä laskua ei ole tullut. Mikä neuvoksi?

  • May 14, 2014
Hei tanner000,

Olikohan tuo TV:n mallinumero UE32EH4005WXXE? Tuo ainankin näyttäisi olevan CI+ yhteensopiva laite.

Oletkos ilmoitellut CI+ kortinlukijan 11 merkkiä pitkän linkitysnumeron meille? Linkitysnumero alkaa numeroilla 005 tai 006.

Jos et tuota ollut vielä ilmoitellut, niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin hoidellaan tuo linkitys kuntoon.

  • May 14, 2014
Marko- kirjoitti:
Hei tanner000,

Olikohan tuo TV:n mallinumero UE32EH4005WXXE? Tuo ainankin näyttäisi olevan CI+ yhteensopiva laite.

Oletkos ilmoitellut CI+ kortinlukijan 11 merkkiä pitkän linkitysnumeron meille? Linkitysnumero alkaa numeroilla 005 tai 006.

Jos et tuota ollut vielä ilmoitellut, niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin hoidellaan tuo linkitys kuntoon.


Terve!

Television on juuri tuo malli ja olen ilmoittanut CI+ kortinlukijan linkitysnumeron silloin kun linkitin kaapelikortin ja kortinlukijan.

  • May 16, 2014
Hei tanner000,

Näyttää siltä että linkitys olisi eilen tehty. Onko kanavat lähteneet nyt näkymään?