Moro!
Minulla on WBox HD2, ja tilasin MTV3 Total -paketin kaapelikortilla.
Kortti tuli ja linkitys on suoritettu, mutta mikään maksukanava ei näy.
Näyttöön pamahtaa punainen ruutu, jossa lukee "Ei pääsyä Ei aktivoitu (virhe #2)
Tai vaihtoehtoisesti muuten sama, mutta virhe #5.
Tappi alkaa pikkuhiljaa nousta otsalle, joten mitä minun pitää tehdä?
Asiakaspalvelijanne oli tänään todella ala-arvoinen, ja tuntui että hän kettuili minulle suoraan.
Sivu 1 / 1
Hei sabaxion
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan kortintietoja. Voi olla, että kortti pitää valtuuttaa uudelleen. Voisit samalla kokeilla palauttaa tehdasasetukset digiboksille. Joskus tästä on apua.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan kortintietoja. Voi olla, että kortti pitää valtuuttaa uudelleen. Voisit samalla kokeilla palauttaa tehdasasetukset digiboksille. Joskus tästä on apua.
sabaxion kirjoitti: Moro!
Minulla on WBox HD2, ja tilasin MTV3 Total -paketin kaapelikortilla.
Kortti tuli ja linkitys on suoritettu, mutta mikään maksukanava ei näy.
Näyttöön pamahtaa punainen ruutu, jossa lukee "Ei pääsyä Ei aktivoitu (virhe #2)
Tai vaihtoehtoisesti muuten sama, mutta virhe #5.
Tappi alkaa pikkuhiljaa nousta otsalle, joten mitä minun pitää tehdä?
Asiakaspalvelijanne oli tänään todella ala-arvoinen, ja tuntui että hän kettuili minulle suoraan.
Sama ongelma. Tänään tullut kortti ja kanavat ei näy. Vikakoodein 2 tai 5.
jep, eikä ole vielä tullut laskua joten asiakasnumerostakaan ei hajua vielä..
Oletan että näistä turhista ja toimimattomista päivistä ei mene maksua!!!
Jäi esim formulat viikonloppuna tämän takia näkemättä!!!
Oletan että näistä turhista ja toimimattomista päivistä ei mene maksua!!!
Jäi esim formulat viikonloppuna tämän takia näkemättä!!!
Terve!
Itselläni olisi samanlainen ongelma, kun tilasin Viasat Sportin. Viasat Hockey Finland vaan ilmoittaa Virhe 2 :sta. Kortti on suoraan televisiossa CI+ moduulin kanssa kiinni. Televisio on SAmsung U32EH4005W Asiakasnumerosta ei ole mitään tietoa, koska ensimmäistä laskua ei ole tullut. Mikä neuvoksi?
Itselläni olisi samanlainen ongelma, kun tilasin Viasat Sportin. Viasat Hockey Finland vaan ilmoittaa Virhe 2 :sta. Kortti on suoraan televisiossa CI+ moduulin kanssa kiinni. Televisio on SAmsung U32EH4005W Asiakasnumerosta ei ole mitään tietoa, koska ensimmäistä laskua ei ole tullut. Mikä neuvoksi?
Hei tanner000,
Olikohan tuo TV:n mallinumero UE32EH4005WXXE? Tuo ainankin näyttäisi olevan CI+ yhteensopiva laite.
Oletkos ilmoitellut CI+ kortinlukijan 11 merkkiä pitkän linkitysnumeron meille? Linkitysnumero alkaa numeroilla 005 tai 006.
Jos et tuota ollut vielä ilmoitellut, niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin hoidellaan tuo linkitys kuntoon.
Olikohan tuo TV:n mallinumero UE32EH4005WXXE? Tuo ainankin näyttäisi olevan CI+ yhteensopiva laite.
Oletkos ilmoitellut CI+ kortinlukijan 11 merkkiä pitkän linkitysnumeron meille? Linkitysnumero alkaa numeroilla 005 tai 006.
Jos et tuota ollut vielä ilmoitellut, niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin hoidellaan tuo linkitys kuntoon.
Marko- kirjoitti: Hei tanner000,
Olikohan tuo TV:n mallinumero UE32EH4005WXXE? Tuo ainankin näyttäisi olevan CI+ yhteensopiva laite.
Oletkos ilmoitellut CI+ kortinlukijan 11 merkkiä pitkän linkitysnumeron meille? Linkitysnumero alkaa numeroilla 005 tai 006.
Jos et tuota ollut vielä ilmoitellut, niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin hoidellaan tuo linkitys kuntoon.
Terve!
Television on juuri tuo malli ja olen ilmoittanut CI+ kortinlukijan linkitysnumeron silloin kun linkitin kaapelikortin ja kortinlukijan.
Hei tanner000,
Näyttää siltä että linkitys olisi eilen tehty. Onko kanavat lähteneet nyt näkymään?
Näyttää siltä että linkitys olisi eilen tehty. Onko kanavat lähteneet nyt näkymään?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.