Hei!
Tilasin soneran kaapelikortin puhelinkauppiaalta kolme viikkoa sitten. Oli sen verran hyvä tarjous. Kauppias lupasi että kortti olisi minulla mahdollisesti jo saman viikon perjantaina. (soitto tapahtui tiistaina) Kuitenkaan korttia ei vieläkään ole kuulunut, joten onko nyt odotettavissa että korttia ei koskaan kuulukkaan mutta laskut lähtevät juoksemaan kun minulle luvattu ilmainen katselujakso päättyy? Sain siis ensimmäiset kolme kuukautta ilmaiseksi.
Lisäksi ilmeisesti tuo ilmainen katselujakso jo kuluu, ilman että koko kaapelikorttia edes pääsee käyttämään?
- Pete
Sivu 1 / 1
Asiakasjärjestelmistämme ei löytynyt asiakastiedoillasi kaapelikortin tai maksu-TV -kanavien tilausta. Vaikuttaa siis siltä, että puhelimessa sovittu kaapekortin tilaus ei ole jostain syystä rekisteröitynyt oikein järjestelmiimme tai asiassa on ollut jokin muu tietokatko.
Pahoittelen, että kaapelikortin tilaus ei ollut tapahtunut oikein. Jos haluat tilata käyttöösi kaapelikortin tai maksu-TV -kanavia, sinun kannattaa olla yhteydessä maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 133133 tai käydä paikkakunnallasi olevassa jälleenmyyjäliikkeessämme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Pahoittelen, että kaapelikortin tilaus ei ollut tapahtunut oikein. Jos haluat tilata käyttöösi kaapelikortin tai maksu-TV -kanavia, sinun kannattaa olla yhteydessä maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 133133 tai käydä paikkakunnallasi olevassa jälleenmyyjäliikkeessämme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Heipä taas!
Sain soiton eilen illalla: " Jaska (nimi muutettu) Soneralta terve. Teillä oli tuo kaapelikorttitilaus, joko olet saanut kortin?"
Asiakastietojeni tarkistuksen jälkeen lupasi että kortti toimitetaan minulle mahdollisimman nopeasti. Aloin kuitenkin epäilemään oliko kyseessä sittenkään Soneran palveluksessa oleva henkilö kun ei tietojani kuulemma nähnyt koneelta (osoite, sähköposti jne) ja tarkistin numeron fonecta finderilla. Numerolta löytyy seuraavat tiedot:
Liittymän tiedot
Operaattori:
Sonera
Käyttäjä:
MYYNTIMESTARIT OY
Tilaaja:
MYYNTIMESTARIT OY
HÄMEENKATU 14 , 05800 HYVINKÄÄ
Tuntuu minusta epäilyttävältä että puhelinkauppias esiintyy Soneran asiakaspalvelun henkilönä...
Sain soiton eilen illalla: " Jaska (nimi muutettu) Soneralta terve. Teillä oli tuo kaapelikorttitilaus, joko olet saanut kortin?"
Asiakastietojeni tarkistuksen jälkeen lupasi että kortti toimitetaan minulle mahdollisimman nopeasti. Aloin kuitenkin epäilemään oliko kyseessä sittenkään Soneran palveluksessa oleva henkilö kun ei tietojani kuulemma nähnyt koneelta (osoite, sähköposti jne) ja tarkistin numeron fonecta finderilla. Numerolta löytyy seuraavat tiedot:
Liittymän tiedot
Operaattori:
Sonera
Käyttäjä:
MYYNTIMESTARIT OY
Tilaaja:
MYYNTIMESTARIT OY
HÄMEENKATU 14 , 05800 HYVINKÄÄ
Tuntuu minusta epäilyttävältä että puhelinkauppias esiintyy Soneran asiakaspalvelun henkilönä...
Kyseessä on Soneran maksu-tv palveluita myyvä kauppias. Jos sinuun on otettu uudelleen yhteyttä samasta tilauksesta on hyvin todennäköistä, että ensimmäiseltä tilaukselta oli jäänyt puttumaan tietoja. Keskeneräisiä tai puuttellisia tilauksia emme käsittele.
Tilaamiasi palveluita ei vielä löytynyt asiakastietojärjestelmästä. Tarvittaessa voit jättää kortti- ja kanavapakettitilaukseen liittyen palvelupyynnön tai tilata kortin Myyntipalvelustamme 0800 133 133.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Tilaamiasi palveluita ei vielä löytynyt asiakastietojärjestelmästä. Tarvittaessa voit jättää kortti- ja kanavapakettitilaukseen liittyen palvelupyynnön tai tilata kortin Myyntipalvelustamme 0800 133 133.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Terve, minulle soitettiin toissa viikolla ja tarjottiin jotain urheilukanavaa marraskuun loppuun saakka ilmaseiksi, en ole kiinnostunut urheilusta joten kysyin muita vaihtoehtoja, ja tarjolla olikin mtv3 kanavapaketti, ilmaiseksi lokakuun loppuun saakka, ilman minkäänlaisia sitoumuksia. Kortin sanottiin tulevan muutamassa päivässä. Joten minkälaisia toimitusaikoja näillä korteilla ruukaa olla? Ja onko tämmösiä "tarjouksia" olemassa vai onko vedetty höplästä pahemman kerran?
Nimim, kauhulla odottaa mihin tuli suostuttua..
Nimim, kauhulla odottaa mihin tuli suostuttua..
juze kirjoitti: Terve, minulle soitettiin toissa viikolla ja tarjottiin jotain urheilukanavaa marraskuun loppuun saakka ilmaseiksi, en ole kiinnostunut urheilusta joten kysyin muita vaihtoehtoja, ja tarjolla olikin mtv3 kanavapaketti, ilmaiseksi lokakuun loppuun saakka, ilman minkäänlaisia sitoumuksia. Kortin sanottiin tulevan muutamassa päivässä. Joten minkälaisia toimitusaikoja näillä korteilla ruukaa olla?
Uuden kaapelikortin pitäisi olla asiakkaalla noin viikon kuluttua tilauksen tekemisestä.
Ja onko tämmösiä "tarjouksia" olemassa vai onko vedetty höplästä pahemman kerran?
Nimim, kauhulla odottaa mihin tuli suostuttua..
Soneralla on kyllä olemassa tällainen tarjous 1.6.-31.10.2010 kaapelitelevisioverkon alueella tehtyihin uusiin tilauksiin.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Näinhän se kortti saapui heti seuraavalla viikolla viestin kirjoittamisesta
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.