Skip to main content

kaapelilaajakaista

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Modeemi ei yhdistä verkkoon (cisco epc3825). DS ja US valot vilkkuu villisti. Koitettu kahdesta eri pistokkeesta mutta ei vaikutusta. Ollut noin 5 tuntia kytkettynä mutta ei muutosta. Verkko asetuksissa lukee että on yhdistetty mutta ei löydä verkkoa. Liittymän kytkemis viesti tuli kuitenkin jo eilen. Onkohan vika mulla koneessa vai onko modeemi viallinen?

3 kommenttia

  • January 31, 2014
Hei asnate1,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin tarkistetaan liittymän tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vaihtoehtoisesti voit olla myös vikapalveluumme yhteydessä.

  • February 3, 2014
En ole saanut mitään asiakasnumeroa. Eikä vikapalvelusta saa ketään kiinni.

  • February 4, 2014
Hei asnate1

Oletko kokeillut vielä soittaa uudestaan vikapalveluun? Ilman asiakasnumeroa emme löydä liittymäsi tietoja. Voisit laittaa myös palvelupyynnön omilta sivuilta sonera tunnuksen avulla niin soittelemme sinullepäin!