Modeemi ei yhdistä verkkoon (cisco epc3825). DS ja US valot vilkkuu villisti. Koitettu kahdesta eri pistokkeesta mutta ei vaikutusta. Ollut noin 5 tuntia kytkettynä mutta ei muutosta. Verkko asetuksissa lukee että on yhdistetty mutta ei löydä verkkoa. Liittymän kytkemis viesti tuli kuitenkin jo eilen. Onkohan vika mulla koneessa vai onko modeemi viallinen?
Sivu 1 / 1
Hei asnate1,
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin tarkistetaan liittymän tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vaihtoehtoisesti voit olla myös vikapalveluumme yhteydessä.
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin tarkistetaan liittymän tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vaihtoehtoisesti voit olla myös vikapalveluumme yhteydessä.
En ole saanut mitään asiakasnumeroa. Eikä vikapalvelusta saa ketään kiinni.
Hei asnate1
Oletko kokeillut vielä soittaa uudestaan vikapalveluun? Ilman asiakasnumeroa emme löydä liittymäsi tietoja. Voisit laittaa myös palvelupyynnön omilta sivuilta sonera tunnuksen avulla niin soittelemme sinullepäin!
Oletko kokeillut vielä soittaa uudestaan vikapalveluun? Ilman asiakasnumeroa emme löydä liittymäsi tietoja. Voisit laittaa myös palvelupyynnön omilta sivuilta sonera tunnuksen avulla niin soittelemme sinullepäin!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.