Skip to main content

Kaapelilaajakaista on katkennut

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain kaapelilaajakaistan kytkettyä viime maanantaina. Se toimi moitteettomasti 4 päivää kunnes modeemi alkoi vilkutella kaikkia valoja ja ikäänkuin etsiä itseään. Se on etsinyt itseään jo kolme päivää eikä löydä. Olen resetoinut, palauttanut tehdasasetukset, ottanut antennijohdon irti ja kytkenyt takaisin, katkaissut virran ja kytkenyt sen takaisin. Cisco EPC3825 jatkaa valojensa vilkuttelua. Yhteys ei toimi.
Nyt tarvitaan apua. On sunnuntai eikä Soneralle voi soittaa.
Saanko apua nyt vai odotanko maanantaita?

2 kommenttia

  • July 1, 2013
Hei vaalton

Todella ikävä kuulla ongelmistasi näin lyhyen käyttöajan jälkeen. Olit jättänytkin tänään vikailmoituksen ja vikaa on lähdetty jo korjaamaan. Näkyykö teidän kaapeli-TV normaalisti? Päivitin modeemilaitteesi myös uusimmalla ohjelmistoversiolla, jonka laite vastaanottaa automaattisesti viimeistään sitten kun yhteys on kunnossa. Pidä modeemilaitteesi johdot kytkettyinä viankorjauksen ajan.

  • July 6, 2013
Yhteys toimii taas. Maanantaina tein vikailmoituksen. Asentaja kävi keskiviikkona taloyhtiön sähkökeskuksessa ja totesi, että siellä on vikaa. Ulos lähtevä linja ei pelittänyt ja hän vaihtoi jonkin moduulin uuteen. Nyt toimii taas.