Skip to main content

Kaapelilaajakaista pätkii jatkuvasti.

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

Onko tämä nyt ihan normaalia, jatkuvia huoltokatkoja yms.
Viimeisimmästä sentään päätitte jopa ilmoittaa! Vähän väliä pitää olla modeemia käynnistämässä uudelleen kun netti ei pelaa. Eikä sekään edes aina auta.

http://www.sonera.fi/vihtiInSonerafiWeb/viewAnnouncement.do?announcementId=41116 Tuossa pyydetään käynnistämään modeemi uudelleen. Joo kyllähän se netti pelas käynnistämättä 3:30 sen minuutin jonka jälkeen pisti taas poikki. Eikä muuten auta käynnistäminen. (Modeemia pidetty kiinni 10min, soft reset ja factory reset tehty. Ei auta.) [u:30deoabb]Eikä muuten ole laitteissa vika. Tien toisella puolella naapurissa tismalleen samat viat. [/u:30deoabb]

Voisiko siellä nyt joku ihan oikeasti pistää hommat kuntoon.

Edit: Kyseinen modeemi myös pätkii yhteyttä välillä modeemi->tietokone välillä. Olen aikaisemmin kysynyt tähän modeemiin päivitystä mutta sitä ei ole saatavilla.

8 kommenttia

  • January 13, 2013
En meinannut edes päästä tätä sivua lukemaan, kun netti pätkii noin 1-3 minuutin välein. Kyllä taas ****** tämä soneran palvelu välillä toimii, mutta joka viikko sama homma että modeemia käynnistellään vähintään kerran päivässä.

  • January 13, 2013
Defeller kirjoitti:
En meinannut edes päästä tätä sivua lukemaan, kun netti pätkii noin 1-3 minuutin välein. Kyllä taas ****** tämä soneran palvelu välillä toimii, mutta joka viikko sama homma että modeemia käynnistellään vähintään kerran päivässä.


No minä en pääse ollenkaan. Eilen klo 15:00 lähtien ollut poikki huoltokatkon takia. Yöllä noin 3:30 toimi sen minutin jonka jälkeen ollut kiinni tähän asti. Modeemi löytää vain yhden kanavan. Tämän viestin pääsin kirjoittamaan puhelimella..

  • January 13, 2013
No saatiinpahan taas selvitystä missä vika. Millaista väkeä teillä on töissä? Allaolevasta vikatiedotteesta alleviivattu kirjoitusvirheet.


Kaapelilaajakaistaverkon vika [u:h2cxxz3v]Keminssä[/u:h2cxxz3v] jatkuu Sauvosaaren ja [u:h2cxxz3v]Peurasaasen[/u:h2cxxz3v] alueilla

Vika alkoi 12.1.2012 klo 15:00
Laajavika korjattiin 13.1.2012 klo 03:30.

Vika jatkuu edelleen [u:h2cxxz3v]Peurasaaten[/u:h2cxxz3v] ja Sauvosaaren alueilla, viankorjaus on edelleen käynnissä.



Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.

Sonera Asiakaspalvelu

  • January 13, 2013

  • January 15, 2013
Hei Arvoisa,

Olethan vikapalveluumme yhteydessä jos yhteyden ongelmat jatkuvat.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • January 30, 2013
Taas netti poikki. Klo 13 eteenpäin ja sama homma ystävällä tien toisella puolella.

  • January 30, 2013
Sama täällä. Ei auta edes DNS palvelimien vaihto.

  • January 30, 2013
Hei Asiakas69,

Jos yhteyden pätkimen jatkuu edelleen niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.