Voisiko turun kaapelitelevisio vielä jatkaa toimintaansa jotta tämä hulluus loppuisi?
Siittä asti kun vaihtui soneraan n.4kk sitten netti on ajoittain ihan yhtä tuskaa. Välillä saattaa mennä viikko että kaikki toimii ihan hyvin, mutta sitten tapahtuu kuin tällä hetkellä ja netti pätkii n. 10min välein aina minuutiksi. Tätä on nyt jatkunut 4 päivää tauotta, ei pysty yhtään luottamaan siihen että netti pysyisi ylhäällä 5 minuuttia pidempään. Nopeus on kyllä sen 100/5 mitä on luvattu mutta heikko sitä on hyödyntää kun se pätkii jatkuvasti. Vikailmoituksia jätetty tässä matkan varrella 5-6kpl mutta aina vika toistuu. Tälläkin hetkellä on vikailmoitus menemässä, kerran yritettiin soittaa takaisin klo.12 päivällä ja seuraavana päivänä tuli tekstiviesti että vika on nyt siirtynyt asiantuntijan käsittelyyn ja varmaan huomenna tulee että vika on nyt korjattu! Joo-o...
Kaiken minkä pystyn olen täällä päässä tehnyt ja kokeillut. Nettiä käyttää 2 konetta, toinen langattomasti ja toinen piuhasta. Cisco EPC3825 modeemia on päivitelty, koitettu eri DNS-palvelimia, asennettu ja poistettu eri palomuuriohjelmia, laitettu palomuuri pois päältä modeemista jne jne.... Mutta vika senkuin jatkuu. Edellisessä yhteenotossa puhelimen välityksellä todettiin että modeemilla kestää saada 100/5 yhteyden signaali ja että mikäli vika toistuu niin laitetaan asentaja tarkistamaan talonyhtiön asennukset. No voisiko sen kohta laittaa?
Mikään ei harmita yhtä paljon kun yrittää saada puhelimella asiakaspalvelijaa kiinni, ensin tappelet automaatin kanssa. Tosin sen pystyy ohittamaan aika helposti ja PÄÄSEE jonottamaan pariksi tunniksi, no sitten puhelu yhdistyy. Kerrot ongelmasi ja toisessa päässä todetaan että "Aivan, siis että tämä puhelu tuli nyt tänne meidän matkapuhelin puolelle, minäpä yhdistän sinut tuonne laajakaistojen vikapalveluun..." No kuule, tänks... Sitten odotellaan pari tuntia lisää?
Kaikelle tälle haluaisin vain sanoa, Ei kiitos.
Kaapelilaajakaista pätkii Turussa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.