terve.
ongelma on ollut nyt muutaman viikon ajan että yhteys pätkii ja välillä on erittäin hidas. laajakaista pitäisi olla 10m.
en ole huomannut häiriötiedotteessa mitään joka viittaisi tänne päin. löytyisiköhän tähän jonkinlainen ratkaisu? kiitos
Sivu 1 / 1
Hei roarrr
Onko televisiossasi ollut ongelmia (esim. pätkimistä, pikselöitymistä)? Laitoin modeemillesi tulemaan ohjelmistopäivityksen joten seuraa tilannetta nyt vaikka viikonlopun yli.
Päivityksen jälkeen kannattaa modeemin palomuuri kytkeä pois.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Onko televisiossasi ollut ongelmia (esim. pätkimistä, pikselöitymistä)? Laitoin modeemillesi tulemaan ohjelmistopäivityksen joten seuraa tilannetta nyt vaikka viikonlopun yli.
Päivityksen jälkeen kannattaa modeemin palomuuri kytkeä pois.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
en ole telkkarissa huomannu mitään.
unohdin mainita että tuo signaali on tosi heikko, 1-2 pykälää eli melko heikko yhteys on koko ajan ja 5 paras vahvuus.
unohdin mainita että tuo signaali on tosi heikko, 1-2 pykälää eli melko heikko yhteys on koko ajan ja 5 paras vahvuus.
Hei Roarrr,
Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.