Tilasin tuossa keskiviikkona soneralta 100/5 laajakaistan opiskelijakämppääni, jossa oli entuudestaan vuokraan kuuluva internet yhteys joka tulee Ainacomin kautta (muistaakseni sonera osti ainacomin - tai ainakin käyttävät soneran verkkoa täällä Hämeenlinnassa).
Tänään sain tilauksesta tekstiviestin jossa sanotaan "Valitsemasi liittymätyyppi ei mahdollista vaihtotilausta, joten muistathan irtisanoa käytössäsi olevan toisen palveluntarjoajan laajakaistaliittymäsi".
Mietin tässä, että onko tuo pakko irtisanoa (kun siitä ei kuitenkaan mitään maksa), vai haittaako tuon liittymän olemassaolo jotenkin soneran laajakaistan käyttöönottoa.
Lisätietona sanottakoon että kyseessä on kaapeliyhteys.
Sivu 1 / 1
Hei razoreas,
Kannattaa siitä liittymästä ainakin ilmoittaa irtisanominen vaikka ilmainen onkin. Yhteys on kuitenkin todennäköisesti sinun nimillesi rekisteröity. Kaapeliverkko on jo vaihtunut Soneralle joten käytännössä saat meiltä uuden modeemin ja liittymän käyttöä varten. Vanha Ainacomin modeemi voi pelata vielä käytössä hetken aikaa mutta lopettaa toimintansa kuitenkin nyt tulevien päivien aikana.
Kannattaa siitä liittymästä ainakin ilmoittaa irtisanominen vaikka ilmainen onkin. Yhteys on kuitenkin todennäköisesti sinun nimillesi rekisteröity. Kaapeliverkko on jo vaihtunut Soneralle joten käytännössä saat meiltä uuden modeemin ja liittymän käyttöä varten. Vanha Ainacomin modeemi voi pelata vielä käytössä hetken aikaa mutta lopettaa toimintansa kuitenkin nyt tulevien päivien aikana.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.