Tilasin 100M kaapelilaajakaistan, ja 7.6. tuli tekstiviestillä ilmoitus, että kyseinen liitttymä olisi nyt kytketty.
8.6. posti toi TCW770 modeemin ja pääsin kokeilemaan liittymän toimivuutta. Eihän se tietenkään toiminut. Koneelta näkee että yhteys modeemiin on kunnossa, mutta nettiin ei pääse.
Kokeiltuani kaikki keinot mitä soneran sivuilta ja netistä löysin päätin tarkistaa modeemin asetukset.
Löysin heti mielenkiintoisen kohdan asetuksista:
Network Access: Denied
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että liittymääni ei olisikaan kytketty, vai missä on vika?
Kaapelilaajakaistan käyttöönotto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.