Tulinpa eilen jatkaneeksi kaapelinettisopimustani kun nykyinen oli päättymässä vuoden vaihteessa.
Sain neuvoteltua jatkosopimukseeni myös uuden kaapelimodeemin, koska nykyisessä mallissani ei ole WLANia ja halusin saada tarvittavia purkkeja vähemmäksi.
Kaikki meni hyvin tähän aamuun asti ja sitten modeemi putosi linjoilta. Katkos jatkui ja jatkui, joten soitin lopulta vikapalveluun. Syy löytyi heti. Uuden modeemin tilaus oli kirjattu järjestelmään ja samassa yhteydessä vanhan modeemini valtuutus oli lopetettu.
Tuskin olen ensimmäinen, joka vaihtaa modeemia joten ihmettelen tätä toimintaa. Miksei vanhan modeemin käyttöä sallita automaattisesti niin pitkään,että uusi modeemi on vamasti ehditty toimittaa?
On aika turhauttavaa soitella vikapalveluun moisesta asiasta ja anella, josko saisi vielä entisen modeemin käyttöön kun uusi ei ole tullut...
Kaapelimodeemin vaihto
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.