Skip to main content

Kaapelimodeemin vaihto

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 50 katselukertaa

Tulinpa eilen jatkaneeksi kaapelinettisopimustani kun nykyinen oli päättymässä vuoden vaihteessa.
Sain neuvoteltua jatkosopimukseeni myös uuden kaapelimodeemin, koska nykyisessä mallissani ei ole WLANia ja halusin saada tarvittavia purkkeja vähemmäksi.

Kaikki meni hyvin tähän aamuun asti ja sitten modeemi putosi linjoilta. Katkos jatkui ja jatkui, joten soitin lopulta vikapalveluun. Syy löytyi heti. Uuden modeemin tilaus oli kirjattu järjestelmään ja samassa yhteydessä vanhan modeemini valtuutus oli lopetettu.

Tuskin olen ensimmäinen, joka vaihtaa modeemia joten ihmettelen tätä toimintaa. Miksei vanhan modeemin käyttöä sallita automaattisesti niin pitkään,että uusi modeemi on vamasti ehditty toimittaa?

On aika turhauttavaa soitella vikapalveluun moisesta asiasta ja anella, josko saisi vielä entisen modeemin käyttöön kun uusi ei ole tullut...

1 kommentti

  • December 31, 2012
Hei vpsalmi,
Tässä on selkeästi tullut virhe tallennuksessa koska normaali tilanteessa vanhan modeemin valtuutus jatkuu kunnes uusi laite on saapunut. Inhimillinen virhe on aiheuttanut nyt turhaa vaivaa sinulle, suuret pahoittelut siitä! Toivottavasti kaikki on nyt kunnossa?