Juuri sain tehtyä vikakuvausta ADSL:n viasta ja sitten alkoi kaapeli-tv:kin pätkimään.
Kuva hyytyy n. viiden min. välein ja tulee ilmoitus "kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu", sitten n. 30 sekunnin jälkeen alkaa palautua, tehdäkseen saman taas hetken kulutua. Vapailla kanavilla ei samaa havaittu.
-Jan
Kaapelin maksukanavat pätkii Tampereella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.