Mitähän pitäisi tehdä, kun kaapelinetti pätkii harva se päivä, aiemmin vain lyhyiksi noin tunnin ajoiksi, nyt ollut pari kertaa melkein koko päivän poikki. Välillä on packet loss 65-90%, modeemissa valot palavat aina normaalisti, välillä ei ip:tä saa soneralta dhcp:llä. Vika ei ole tietokoneessa eikä piuhoissa, testattu useammilla ja wlan-reitittimen poistaminen välistä ei vaikuta mitään. Tein viikko sitten vikailmoituksen (puhelinautomaatti vastasi, ihmistä en saanut kiinni, vaikka soitin arkena päivällä. Siihen luvattiin vastata 2 päivässä, mutta en kuullut mitään yhteydenottoa paitsi että asia on siirretty asentajalle. Netti alkoikin toimimaan, mutta nyt on taas ollut tämän päivän poikki. Uutta vikailmoitusta ei pysty tekemään puhelinrobottiin, ilmeisesti vanha on vielä "auki". Onko jotain toivoa että yhteys saadaan pelittämään vai onko pakko vaihtaa toimittajaa. Asennusmaksu on sen verran kallis, että haluaisin saada sille jotain vastinetta.
Sivu 1 / 1
Voit jättää Vikapalveluumme yhteydenottopyynnön vikatilannelomakkeen kautta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
No, kirjoitin uuden vikailmoituksen. Odotan mielenkiinnolla tapahtuuko mitään, edelliseen kahteen ei ole vastattu.
Itse olen miettinyt jo nopean adsl:n hankkimista tämän kaapelin tilalle, pitäis olla 100/5 mutta jää johonkin 87/2.7 . Tuon voisi jotenkin sietää vielä vaikka vituttaa harhaanjohtava markkinointi, mutta kun ei pysy linjalla niin ei. Koita sit maksaa laskuja jos netit katkee..
Sama homma. Netti pätkii nykyään hyvin usein. Aikaisemmin keväällä ei ollut mitään ongelmia, mutta nykyään homma ei vain toimi. Erityisesti katkoksia tulee illalla/yöllä.
Ja oikeasti Soneraa ei ilmeisesti kiinnosta viat tai edes niiden korjaus, koska soittamatta ei saa vikailmoitusta läpi. Kun ei omat sivut toimi... (salasana varmaan jossain toimituskirjeessä, joka on jo varmaankin hukkunut ja en rupea maksamaan uudesta salasanasta jotain kahdeksaa euroa!!)... ei vikailmoitusta saa edes tehtyä.
Jos ei pätkimiset ala loppumaan hyvin nopeasti, jää kyllä liittymä tuohon 18kk:een... sitten on kyllä aika kokeilla jotain aika paljon parempaa. (Ei ole mikään ihme, että Sonera on menettänyt jo niin paljon matkapuhelinasiakkaita.)
Ja oikeasti Soneraa ei ilmeisesti kiinnosta viat tai edes niiden korjaus, koska soittamatta ei saa vikailmoitusta läpi. Kun ei omat sivut toimi... (salasana varmaan jossain toimituskirjeessä, joka on jo varmaankin hukkunut ja en rupea maksamaan uudesta salasanasta jotain kahdeksaa euroa!!)... ei vikailmoitusta saa edes tehtyä.
Jos ei pätkimiset ala loppumaan hyvin nopeasti, jää kyllä liittymä tuohon 18kk:een... sitten on kyllä aika kokeilla jotain aika paljon parempaa. (Ei ole mikään ihme, että Sonera on menettänyt jo niin paljon matkapuhelinasiakkaita.)
markkun kirjoitti:
Kun ei omat sivut toimi... (salasana varmaan jossain toimituskirjeessä, joka on jo varmaankin hukkunut ja en rupea maksamaan uudesta salasanasta jotain kahdeksaa euroa!!)... ei vikailmoitusta saa edes tehtyä.
Jos olet tallentanut matkapuhelinnumerosi aiemmin Omien Sivujen -yhteystiedoksi, voit tilata itsellesi uuden salasanan tämän linkin kautta. Uusi salasana toimitetaan tekstiviestinä matkapuhelinnumeroosi.
Muussa tapauksessa, voit olla uuden salasanan saamiseksi yhteydessä laajakaista-asiakaspalveluumme. Tällä hetkellä on voimassa tarjous, jossa salasanojen vaihto asiakaspalvelumme kautta on maksutonta. Tämä tarjous on voimassa 30.9.2009 asti.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.