Kyseessä oli muutto ja adsl-yhteyden muuttaminen mukana uuteen osoitteeseen. Soitettu asiakaspalveluun ja homma ok, mutta asiakaspalvelija ehdotti samalla uuden liittymän hankkimista, kaapeli-liittymää, koska adsl-liittymistä yritetään päästä vähän niinkuin eroon pikkuhiljaa. Jotain markkinointikiellossa tai vastaavassa tämä adsl siis. Tehtiin sopimus tästä uudesta kaapeliyhteydestä ja samalla myi minulle kaapelimodeemin koska edellinen modeemi ei kävisi. 1.9 siis tämä kaikki tehty puhelimitse ja modeemi saapui tyyliin parinpäivän sisään myös eli nopeaa toimintaa... Mutta ei mitään tietoa koska itse yhteys saataisiin toimimaan?? Eikait siinä jumalauta voi mennä viikkoa jos toista tai kuukautta kun kerta kaapeliyhteys on jo talossa ja jos kerta asiakaspalvelija katsoi, että osoitteeseeni saa tämän 100/5 yhteyden. Kait hän olis sanonu, että ei ihan heti onnistu jos se on vielä alkutekijöissä eli tarvittavat rojut lojuu vielä varaston hyllyissä tai kenties vielä rautamalmina maanalla. Eli mitä tässä joutuu odotteleen?? Ja voi jumalauta jos se vielä on jostain siitä kiinni, että joku kehtaa vain laittaa ruksin oikeaan kohtaan niin, no en kehtaa edes sanoa!! Ruksit kohilleen ja kaapeliyhteys toiminaan ja SASSIIN!!
ps. olisko se adsl-muutto ollut samanlaista jahkaamista kans??
Kaapelinetin kytkentä kestää??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.