Moi,
Täällä muuton jälkeen vaihdettu modeemi (Netgear cg3300d). Yhteys ei muuton jälkeen ole toiminut kertaakaan boottauksista, kaapelinvaihdoista ja toisen modeemin kokeilusta huolimatta. Uuden modeemin CM MAC ilmoitettu viimeisimmän kerran 17.9 ja sen jälkeenkin vika säilynyt samana, eli modeemin downstream ja upstream vilkkuvat yhtäaikaa tauotta ja yhteys ei pelaa. Modeemin hallintasivulla cable-statuksena 'naco_off'.
Voiko esim. valtuutuksessa olla vielä jotain kesken tms. vai miten tuota lähtisi jatkoselvittämään?
(edit: aihe tuli vahingossa väärälle alueelle, voisiko joku ylläpitäjä siirtää kiinteiden yhteyksien puolelle?)
Sivu 1 / 1
Moi PAIVI79,
Valtuutus astuu aina voimaan verkkossa kun meidän puolelta se tehdään. Modeemilla kestää yleensä vain tämän jälkeen n. 30min saada yhteys takaisin ylös. Joskus yhteyden muodostus voi olla hitaampaa riippuen alueesta ja modeemista.
Modeemisi ei kyllä linjalla ole vielä viime päivinä ollut. Oletko kokeillut resetoida modeemia vielä tehdasasetuksille laitteen reset-painikkeesta? Suosittelisin sen tekemään jotta modeemi lähtee hakemaan yhteyttä koko signaalialueen ylitse. Toimii KaapeliTV normaalisti?
Jos kaapeliTV kuvassa on ongelmia, suosittelen jättämään asiasta suoraan vikailmoituksen. Jos TV näkyy hyvin ja netti ei vain yksinkertaisesti lähde toimimaan tuon resetinkään jälkeen, kannattaa siitä silloin tehdä jo vikailmoitus niin tutkitaan asiaa tarkemmin.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Valtuutus astuu aina voimaan verkkossa kun meidän puolelta se tehdään. Modeemilla kestää yleensä vain tämän jälkeen n. 30min saada yhteys takaisin ylös. Joskus yhteyden muodostus voi olla hitaampaa riippuen alueesta ja modeemista.
Modeemisi ei kyllä linjalla ole vielä viime päivinä ollut. Oletko kokeillut resetoida modeemia vielä tehdasasetuksille laitteen reset-painikkeesta? Suosittelisin sen tekemään jotta modeemi lähtee hakemaan yhteyttä koko signaalialueen ylitse. Toimii KaapeliTV normaalisti?
Jos kaapeliTV kuvassa on ongelmia, suosittelen jättämään asiasta suoraan vikailmoituksen. Jos TV näkyy hyvin ja netti ei vain yksinkertaisesti lähde toimimaan tuon resetinkään jälkeen, kannattaa siitä silloin tehdä jo vikailmoitus niin tutkitaan asiaa tarkemmin.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.