Elikkä kaapelinettini pätkii noin. 2-3 päivässä ja modeemilla menee noin 5min-4h löytää taas netti.
Sama homma oli myös vuokramodeemeissa, mutta ne sai vaihettua aina helposti. No menin tossa puolivuotta sitten ostamaan oman modeemin ja nyt asia ei enää onnistukkaan niin helposti, joten ajattelin kysellä täältä, että voisiko tämän hetkinen häiriö systeemi johtua modeemista vai soneran puolelta?
Tuossa viimeviikolla vein modeemin huoltoon ja sain kaupasta semmoisen lainamodeemin joka jonkun takia toiminut ollenkaan. No myyjä sai minut sitten puhuttua ympäri ja pyysi kokeilemaan soittamaan soneralle, että "resetoisi" yhteyteni. No otin sitten oman modeemini takaisin ja sekään ei toiminut tuolloin joten soitin vikapalveluun ja iltaan mennessä he olivat tehneet jotain ja netti toimi noin 2päivää, jolloin taas sama vika alkoi.
Elikkä kun netti pätkäsee niin modeemissani saattaa palaa oikeat valot ihan samalla tavalla kuin netti toimisi tai sitten modeemi rupee etsimään uudestaan yhteyttä. Kuitenkin kun netti pätkäisee niin olen aina resetoinut modeemini ja se lähtee etsimään nettiä jolloin odottelen sen 5min-4h.
Tietokoneelle en ole tehnyt mitään kun netti toimi täydellisesti tai silloin kun tämä vika alkoi
Laitan vielä tuon pääkysymyksen uudestaan tänne alas. Eli voisiko tämän hetkinen häiriö systeemi johtua modeemista vai soneran puolelta?
kiitos vastauksistanne jo etukäteen
Rupeampa pitää katkoksista jonkunlaista logia:
La 11.09.2010 pätkäs... tein sunnuntaina vikailmoituksen ja maanantaina klo 19.00 pelittää taas, mutta soneralta ei ole tullut tekstiviestiä.
Kaapelinetti pätkii
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.