Sonera Laajakaista Extra 10M/2M ollut käytössä heinäkuun. Ensimmäinen viikko meni jotakuinkin ongelmitta ja yhteysnopeuskin oli tasan luvattu 10MB. Todella tyytyväinen asiakas aluksi. Sitten alkoi pätkimään, ja mitä pidempään ollut, sitä enemmän pätkii. Tämän päivän on nyt tehnyt sitä, että yhteys on 30-50s pois päältä, sitten 30-50s päällä, "cable"-merkkivalosta seurattu. Yhteys tietokoneeseen toimii. Hoitele siinä sitten asioita. Tännekin kirjoittaminen olisi mahdotonta ellei vanha Elisa adsl olisi vielä kytkennynä. Asunnonvaihdon takia tulee vaihto adsl-liittymään, ja täytyy kyllä myöntää, että ei tule ikävä Extraa!!
Sivu 1 / 1
Modeemin cable-valon sammuminen viittaa siihen, että ongelma voi olla jollain tavoin modeemisi ja verkomme välisessä yhteydessä. Suosittelen ensin käymään läpi oheisessa ohjelinkissä neuvotut toimenpiteet, jotka voivat auttaa tilanteeseen:
Laajakaista Extra - Kaapelimodeemi - Yhteysvalo ei pala
Testaa erityisesti modeemin kytkemistä antennipistorasiaan siten, että käytössä ei ole mahdolista haaroitinta tai jatkojohtoa.
Kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme, jos katkeilu jatkuu toimenpiteistä huolimatta. Näin ongelma saadaan tutkittua myös verkkomme puolelta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Laajakaista Extra - Kaapelimodeemi - Yhteysvalo ei pala
Testaa erityisesti modeemin kytkemistä antennipistorasiaan siten, että käytössä ei ole mahdolista haaroitinta tai jatkojohtoa.
Kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme, jos katkeilu jatkuu toimenpiteistä huolimatta. Näin ongelma saadaan tutkittua myös verkkomme puolelta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
minulla on sama 10 /2 megaa ja tänään soneran kaapeliverkossa oli dns palvelin nurin jonkin aikaa en löytänyt siitä tiedotetta mistään. taitaa johtua ukkosesta jossakinpäin maata
jokkeli598 kirjoitti: minulla on sama 10 /2 megaa ja tänään soneran kaapeliverkossa oli dns palvelin nurin jonkin aikaa en löytänyt siitä tiedotetta mistään. taitaa johtua ukkosesta jossakinpäin maata
DNS-palvelussa ei ole ollut vikaa, joten kyse on ollut jostain muusta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.