Skip to main content
Olemme joutuneet useasti käyttämään Soneran kaapelitv;n(vaimoni nimissä) vikapalvelua, koska osa tai kaikki ruotsinkielisistä maksukanavista häviää silloin tällöin. Kanavat on saatu kuitenkin takaisin aina soiton jälkeen tai ainakin seuraavava päivänä.
Tekstiviestin saaminen kun vika on korjattu on meille keski-ikäisille on hyvä asia. Näin ei ole asia isälleni(synt. 1933). No tekstiviestin lukeminen onnistuu juuri ja juuri(vielä) mutta kun asiakaspalvelu tai onko se sitten asentaja pyytää vastausta tekstiviestillä, esim. niinkuin eilenillalla, että "onko hän soittanut aikaisemmin viasta", niin silloin tekstiviestiin vastaaminen ei häneltä enää tahdo onnistua. Asiaa ei myöskään auta, että hän on myös ruotsinkielinen ja osaa suomea vain välttävästi.
Toivoisinkin, että asiakaspalvelusta soitettaisiin vanhemmille ihmisille jos heillä on asiasta koskevia kysymyksiä, senjälkeen kun vikailmoitus on jo tehty. Tekstiviestiin vastaaminen vaatii vanhalta ihmiseltä paljon, samalla kun hän menettää yöunensa, pohtien asiaa.

Me hiukan nuoremmat autamme vanhempiemme tv-ongelmissa mutta tekstiviestin lähetyksen opettaminen puhelimen kautta ei kyllä onnistu.

Isäni eilinen kommentti: "Sieltä tuli joku kumma viesti"

Olisiko ongelmaan tulossa muutosta?
Kiitos lähettämästäsi palautteesta. Pahoittelen myös, että isällesi oli aihetunut asiasta huolta. Välitän antamaasi palautetta eteenpäin.

Jos isäsi liittymästä täytyy vielä joskus tehdä vikailmoitus, vikailmoituksen yhteydessä kannattaa varmuuden vuoksi mainita, että isäsi toivoo asiasta yhteydenottoja vain puhelimitse. Sellaisissa tilanteissa joissa isääsi ei tavoitettaisi puhelimitse, ilmoitettavasta asiasta voidaan kuitenkin joutua lähettämään tekstiviesti.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vastauksesta, välitän tiedon isälleni....

T.Essecity

Vastaa