Talomme vieressä tehtiin tällä viikolla keskiviikkona kaapelitöitä, aamulla nettiin vielä pääsi mutta sen jälkeen ei ole päässyt. Modeemi ilmoittaa, että nettiyhteyttä ei ole.Modeemi uusi, ukkosta ei ole ollut.
Olen yrittänyt soittaa monta kertaa tänään Soneran vikapalveluun, mutta päässyt vain "juttelemaan" herra Äänen kanssa, hän sanoi, että häiriötä nettiyhteydessä on, yritti yhdistää asiakasneuvojalle mutta sinne en koskaan päässyt kun turhan pitkän odottamisen ja musiikin kuuntelun jälkeen kukaan sieltä ei vastannut.....
Miten voisi tarkistaa, että tuleeko Soneran puolelta meille ollenkaan nettiyhteyttä?????nettihän meillä ei ole toiminut keskiviikosta lähtien ja maksu on peräti 70,90 kuukaudessa !!!!!Epätoivoista kun henkilökohtaisesti ei pääse juttelemaan kenenkään kanssa....
Kaapelityöt ja meiltä katosi nettiyhteys
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.