Talomme vieressä tehtiin tällä viikolla keskiviikkona kaapelitöitä, aamulla nettiin vielä pääsi mutta sen jälkeen ei ole päässyt. Modeemi ilmoittaa, että nettiyhteyttä ei ole.Modeemi uusi, ukkosta ei ole ollut.
Olen yrittänyt soittaa monta kertaa tänään Soneran vikapalveluun, mutta päässyt vain "juttelemaan" herra Äänen kanssa, hän sanoi, että häiriötä nettiyhteydessä on, yritti yhdistää asiakasneuvojalle mutta sinne en koskaan päässyt kun turhan pitkän odottamisen ja musiikin kuuntelun jälkeen kukaan sieltä ei vastannut.....
Miten voisi tarkistaa, että tuleeko Soneran puolelta meille ollenkaan nettiyhteyttä?????nettihän meillä ei ole toiminut keskiviikosta lähtien ja maksu on peräti 70,90 kuukaudessa !!!!!Epätoivoista kun henkilökohtaisesti ei pääse juttelemaan kenenkään kanssa....
Sivu 1 / 1
Olet ollutkin asiasta jo yhteydessä vikailmoitusnumeroomme ja jättänyt ongelmasta vikailmoituksen. Asiakastietojemme mukaan vikapalvelusta on oltu sinuun asiasta yhteydessä ja vika on nyt siirretty asentajien tutkittavaksi paikan päälle.
Toivotaan, että liittymäsi ongelmatilanne saadaan selvitettyä mahdollisimman nopeasti.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Toivotaan, että liittymäsi ongelmatilanne saadaan selvitettyä mahdollisimman nopeasti.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.