Skip to main content
Terve! Mikähän mahtaa olla keskimääräinen kaapeliyhteyden toimitusaika Rovaniemen alueella? Koska olen tilaukseni tehnyt 27.02 ja ei ole Soneran päästä sen jälkeen kuulunut yhtään mitään. Olisikohan tilaus pitänyt sittenkin tehdä joltain muulta palveluntarjoajalta, kun tuntuu nämä ajat venyvän Soneran puolella ilman mitään syytä(?).
Kaapeli-TV verkossa toimivan laajakaistaliittymän toimitusaika on viikko jos myös kaapelimodeemi tilataan liittymän tilauksen yhteydessä. Viiveen aiheuttaa modeemin toimittaminen

Jos asiakkaalla on valmiiksi kaapelimodeemi, toimitusaika on yksi työpäivä. Asiakaspalvelun kautta tilattuna yhteys toimii käytännössä samana päivänä kuin tilaus on tehty.

27.2. tehty tilaus pitäisi olla jo loppuun asti toimitettu. Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Toinen vaihtoehto on tiedustella viivytyksen syytä Asiakaspalvelun numerosta 0200 17000.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tuota noin. Asiakasnumeroa ei ole, mutta tilausnumero kyllä löytyy, mikäli se auttaa asiaa.
Tilausnumero ei valitettavasti auta. Asiakasnumero tulee asiakkaan tietoon kun on saanut ensimmäisen laskun Soneralta, oli kyseessä sitten laajakaista- tai matkapuhelinliittymän lasku. Jos sinulla on Soneran matkapuhelinliittymä, näet asiakasnumeron sen laskusta.

Pitkäksi venähtäneen toimituksen tilanne kannattaisi selvittää, sillä jotakin hämärää tuossa on. Kolme viikkoa on osalle ADSL-liittymistä normaali toimitusaika, mutta kaapelilaajakaistalle se on reippaasti yli tavoiteajan. Asiakaspalvelun numeroon 0200 17000 pääsee nopeiten läpi todennäköisesti kello 13 - 15 välillä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa