Ongelmia kaapeliyhteydessä.
Asun lappeenrannan keskustassa, nyt jo viikon verran on kaapeliyhteys pätkinyt Todella pahasti.
Eilen illalla toimi jonkin aikaa, tänään ei toimi ollenkaan. Modeemissa palaa vaan poweri valo, välillä saattaa ds,us ja online valot palaa, mutta silloin yhteyden nopeus on jotain 1kb/s luokkaa. Eli aika hidas 100/10mb yhteydelle.
05.04.2014 Ei edelleenkään mitään eloa yhteydessä
05.04.2014 Nyt ei näy edes tv-kanavat kaapelin kautta
Sivu 1 / 1
Kokeile käynnistää reititin uudelleen. Jos ei kaapeliTV:kään toimi, niin ehkä sitten voi tarkistaa kaapelit.
Ilmoita sinne Soneran vikapalveluun omilta sivuilta, jos sielä keksitään miksi ei toimi.
Ilmoita sinne Soneran vikapalveluun omilta sivuilta, jos sielä keksitään miksi ei toimi.
Pari päivää taas yhteys toimi, niin kuin pitää, Äsken taas katkes.
Ei auta modeemin resetointi, eikä kaapeleissa ole mitään vikaa.
Modeemi on Ciscon EPC3000 logissa tämmöstä.
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:22:ce:8c:b3:50;CMTS-MAC=709b:a7:df:60;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
SNMP CVC Validation Failure
CISCO: RF disconnect,QAM lost.;CM-MAC=00:22:ce:8c:b3:50;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
En saa toista kaapelimodemia mistään testattavaksi kun en tunne ketään jolla olis kaapeliyhteys.
Nyt taas toimii, ehkä tää ei oo vika vaan ominaisuus
www.speedtest.net/my-result/3423285035
Ei auta modeemin resetointi, eikä kaapeleissa ole mitään vikaa.
Modeemi on Ciscon EPC3000 logissa tämmöstä.
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:22:ce:8c:b3:50;CMTS-MAC=709b:a7:df:60;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
SNMP CVC Validation Failure
CISCO: RF disconnect,QAM lost.;CM-MAC=00:22:ce:8c:b3:50;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
En saa toista kaapelimodemia mistään testattavaksi kun en tunne ketään jolla olis kaapeliyhteys.
Nyt taas toimii, ehkä tää ei oo vika vaan ominaisuus
www.speedtest.net/my-result/3423285035
Hei Late82,
Kannattaa käydä kyselemässä lähimmästä Sonera kaupasta. Sieltä pitäisi löytyä lainamodeemia testiin.
Jos ongelmat kuitenkin toistuvat usein, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, niin asiaa voidaan tutkia.
Kannattaa käydä kyselemässä lähimmästä Sonera kaupasta. Sieltä pitäisi löytyä lainamodeemia testiin.
Jos ongelmat kuitenkin toistuvat usein, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, niin asiaa voidaan tutkia.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.