Olen pettynyt Soneraan todenteolla. Aloitan kertomuksen ihan alusta. Viime marraskuussa -08 muutin Hyvinkäälle. Menin Sonerapisteeseen ja tein siellä sopimuksen laajakaistasta.Yhteys alkoi toimimaan heti samana iltana, hyvä. Sitten on alkanut ottamaan päähän, kun viikottain (välillä useammin) joudun taistelemaan yhteyden kanssa. Yhteys on saatu kyllä korjattua sonera-avustajan kanssa. Yleensä on ip-osoite muutettu jotta yhteys toimii. Tänään 30.8 klo n.13 taistelin yli tunnin jotta sain netin auki. Todella hauskaa. Olen päättänyt katsoa vielä syyskuun, sen jälkeen vaihtuu operaattori. Sillä vika ei ole minun kotonani vaan soneralla.
Aiempi operaattori toimi ongelmitta (Vantaalla), mutta erehdyin kokeilemaan Soneraa. Ei vaihtamalla ainakaan yhteydet parane. Ilmoitan lisää syyskuun aikana, kerron miten yhteydet toimivat. Tulen myös välittämään muillakin palstoilla risut ja ruusut Sonerasta (riippuen miten tässä käy). Mutta, en aio joka helk....n viikko tai toinen päivä taistella yhteyksien kanssa koska tänä päivänä kyllä täytyy tekniikaan olla jo Soneralllakin siinä asteella, että ne toimivat.
Sivu 1 / 1
Oletko ollut yhteysongelmista missään vaiheessa yhteydessä Vikapalveluumme?
Mikäli et ja olet rajannut yhteysongelmat oman laiteympäristösi ulkopuolelle, kannattaa sinun tehdä yhteyden pätkimisestä vikailmoitus, jotta asia saadaan tutkittua.
Jos liittymässäsi on määräaikainen sopimus, ei sitä voi myöskään purkaa yhteysongelmiin vedoten, jos liittymästä ei ole tehty yhtään vikailmoitusta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Mikäli et ja olet rajannut yhteysongelmat oman laiteympäristösi ulkopuolelle, kannattaa sinun tehdä yhteyden pätkimisestä vikailmoitus, jotta asia saadaan tutkittua.
Jos liittymässäsi on määräaikainen sopimus, ei sitä voi myöskään purkaa yhteysongelmiin vedoten, jos liittymästä ei ole tehty yhtään vikailmoitusta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.