Skip to main content
Aiemmin oli ongelmana kaapelinettiyhteyden pätkiminen ja korjausehdotuksen perusteella hankin uuden Cisco DPC3825 -modemin.
Tälläkään ei ongelma ole poistunut vaan tänään yhteys on jo ollut toista tuntia poikki kun se aluksi pätkin n puolen tunnin välein. Olen resetoinut modemin painamalla n 2 sek mutta ei apua.
Moi Zorro!

Modeemin reset -nappia kannattaa painaa pohjassa noin 10 sekunttia, kunnes valot välkähtää ja vain power jää palamaan. Jos tuo yhteys ei muodostu nettiin, suosittelen jättämään vikailmoitusta soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

Voit myös lisätä asiakasnumerosi omiin tietoihisi (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero), voidaan täältäkin vilkaista tuota yhteyttä.

Vastaa