Hei,
Laajakaistayhteytemme puhelinumerossa XXXX on toiminut hyvin. Mutta kun yhteys käytiin kytkemässä hävisi samalla toisessa huonessa ja numerossa (XXXX) toiminut lankapuhelinyhteytemme. Elisan lasku näyttää kuitenkin tulevan, vaikka puhelin ei toimikaan.
Pyytäisin ystävällisesti ongelma selvittämistä.
terv. Mikko Salaspuro/Gascol Tutkimus Oy
Sivu 1 / 1
Julkisella Keskustele ja kysy -palstallamme ei käsitellä yksittäisten liittymien asiakastietoja tai vikailmoituksia.
Kertomanne ongelmatilanteen selvittämiseksi, kannattaa olla yhteydessä suoraan vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm). Voitte olla ongelmasta yhteydessä vikapalveluumme myös Omien Sivujen vikailmoituslomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kertomanne ongelmatilanteen selvittämiseksi, kannattaa olla yhteydessä suoraan vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm). Voitte olla ongelmasta yhteydessä vikapalveluumme myös Omien Sivujen vikailmoituslomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.