Skip to main content
Eli käytössä on soneran mobiili"laajakaista" data teho plus paketilla.
No nopeudet on 0.10 megan tasolla. Ihan toivotonta, ei pysty suoratoistamaan edes PELKKÄÄ ÄÄNTÄ. Ja sitten kun Youtubessakin OLISI kiva käydä...
Ja asun sentään Helsingissä.

Sitten on vielä tää hel*etinmoinen pätkiminen, jonka takia näen enemmän sivun lataamisvirhettä kuin itse nettisivuja.
Tämä "laajakaista" pätkii vaikka yhteysvahvuus on aina mobile partnerin mukaan +95%.

Mitä muuta tässä voi enää tehdä kuin soittaa kuluttajaviranomaisille? Mä en nimittäin aio kauaa enää katsoa sivun lataamisvirhettä kun voin ostaa hyvän eu:3o97k213]laaja[/u:3o97k213]kaistan toimivalta palveluntarjoajalta.

Tukiasemat ovat selvästi ylikuormittuneet, ja te vaan kauppaatte tätä roskaa lisää ja lisää.
Ettekö oikeasti käsitä miten sanoin kuvaamattoman ärsyttävää tämä on?

Mainoslauseenne ovat kaikki päinvastoin kuin ne sanotte. "Juuri sellainen kuin sinä haluat." Tässä ei oo mitään mitä halusin: toimivaa, nopeaa laajakaistaa.

Ja sitten: "Älä ole öö" Kyllä tässä "öö" on pakko olla kun ei netti toimi.

Ja tässä teille lainaus kuluttajansuojalaista, josta tuskin olette koskaan kuulleet:

KSL 6 § "Markkinoinnissa tai asiakassuhteessa ei saa antaa totuudenvastaisia tai harhaanjohtavia tietoja, jos tiedot ovat omiaan johtamaan siihen, että kuluttaja tekee ostopäätöksen tai muun kulutushyödykkeeseen liittyvän päätöksen, jota hän ei ilman annettuja tietoja olisi tehnyt.

1) kulutushyödykkeen olemassaoloa, saatavuutta, lajia, laatua, määrää ja muita keskeisiä ominaisuuksia;"

Ja tässä vielä lähdekin, niin ei tarvitse valehtelijaksi syyttää. Tuolta sitten voitte katsoa kohdan 6 §
,u:3o97k213]Kielto[/u:3o97k213] antaa tu:3o97k213]totuudenvastaisia[/u:3o97k213] tai Âu:3o97k213]harhaanjohtavia[/u:3o97k213] tietoja
.

Ja kas kummaa: minulle on annettu totuudenvastaisia ja harhaanjohtavia tietoja!
Vastaamme tällä keskustelupalstalla lähinnä kiinteisiin laajakaistaliittymiin ja tv-palveluihimme liittyviin kysymyksiin.

Jos Liikkuva Laajakaista -liittymässä esiintyy ongelmia (yhteys pätkii tai toimii hitaasti), kannattaa asiasta olla yhteydessä matkapuhelinpuolen vikapalveluun.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Vastaamme tällä keskustelupalstalla lähinnä kiinteisiin laajakaistaliittymiin ja tv-palveluihimme liittyviin kysymyksiin.

Jos Liikkuva Laajakaista -liittymässä esiintyy ongelmia (yhteys pätkii tai toimii hitaasti), kannattaa asiasta olla yhteydessä matkapuhelinpuolen vikapalveluun.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Jos soitan asiakaspalveluun lupaatteko korjata koko verkkonne toimivaksi? Tätä aihetta kun luette niin voi ilmetä aika paljon korjattavaa..
Jos tämä toteutuu, ja Sonera joutuu maksaa jokaiselle jolla on "maximitehomobiililaajakaistan" kanssa ongelmia, 20€.
Eiköhän pa*kaliittymän irtisanominen sitten helpotu.

Mulla on ollu joka viikko joka päivä joka minuutti jotakin ongelmaa tän liittymän kanssa(tietenkin aina kun käytän tätä), eli hyvin voin ottaa joka viikko 20€ soneralta.
Jos Liikkuva Laajakaista -liittymässäsi ilmenee yhä jatkuvaa häiriötä tai pätkimistä, ongelmasta kannattaa olla yhteydessä Laurin yllä mainitsemaan matkapuhelinpuolen vikapalveluun.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa