Eli käytössä on soneran mobiili"laajakaista" data teho plus paketilla.
No nopeudet on 0.10 megan tasolla. Ihan toivotonta, ei pysty suoratoistamaan edes PELKKÄÄ ÄÄNTÄ. Ja sitten kun Youtubessakin OLISI kiva käydä...
Ja asun sentään Helsingissä.
Sitten on vielä tää hel*etinmoinen pätkiminen, jonka takia näen enemmän sivun lataamisvirhettä kuin itse nettisivuja.
Tämä "laajakaista" pätkii vaikka yhteysvahvuus on aina mobile partnerin mukaan +95%.
Mitä muuta tässä voi enää tehdä kuin soittaa kuluttajaviranomaisille? Mä en nimittäin aio kauaa enää katsoa sivun lataamisvirhettä kun voin ostaa hyvän [u:3o97k213]laaja[/u:3o97k213]kaistan toimivalta palveluntarjoajalta.
Tukiasemat ovat selvästi ylikuormittuneet, ja te vaan kauppaatte tätä roskaa lisää ja lisää.
Ettekö oikeasti käsitä miten sanoin kuvaamattoman ärsyttävää tämä on?
Mainoslauseenne ovat kaikki päinvastoin kuin ne sanotte. "Juuri sellainen kuin sinä haluat." Tässä ei oo mitään mitä halusin: toimivaa, nopeaa laajakaistaa.
Ja sitten: "Älä ole öö" Kyllä tässä "öö" on pakko olla kun ei netti toimi.
Ja tässä teille lainaus kuluttajansuojalaista, josta tuskin olette koskaan kuulleet:
KSL 6 § "Markkinoinnissa tai asiakassuhteessa ei saa antaa totuudenvastaisia tai harhaanjohtavia tietoja, jos tiedot ovat omiaan johtamaan siihen, että kuluttaja tekee ostopäätöksen tai muun kulutushyödykkeeseen liittyvän päätöksen, jota hän ei ilman annettuja tietoja olisi tehnyt.
1) kulutushyödykkeen olemassaoloa, saatavuutta, lajia, laatua, määrää ja muita keskeisiä ominaisuuksia;"
Ja tässä vielä lähdekin, niin ei tarvitse valehtelijaksi syyttää. Tuolta sitten voitte katsoa kohdan 6 §
[u:3o97k213]Kielto[/u:3o97k213] antaa [u:3o97k213]totuudenvastaisia[/u:3o97k213] tai [u:3o97k213]harhaanjohtavia[/u:3o97k213] tietoja.
Ja kas kummaa: minulle on annettu totuudenvastaisia ja harhaanjohtavia tietoja!
Käsittämätön patkiminen ja hidastelu, Data Teho plus.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.