.... jos haluaa katsoa superpesistä joutuu maksamaan kaapelissa peräti Viasat Kulta -kestotilaus, aloitusjakso 6 kk
40,28 €/kk tai 12kk.tta 30€...tosi rahastusta...... paketissa paljon muita kanavia joita ei katso erkkikään...
Miksi kaapli puolella ei saada aikaan pelkkää urheilupakettia...plustv:n puolella on sekin asia kunnossa...
Elmer
Käsittämätöntä rahastusta..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.